Bryst?


_Shiver
 Share

Recommended Posts

Jeg føler ikke rigtig nogen sløvhed eller let smerte i mit bryst når jeg har trænet det, i forhold til hvad jeg gør med andre øvelser. Når jeg f.eks. har trænet mave, arme eller skuldre kan jeg godt mærke efter træningen at jeg er sløv i musklerne.

Plejer at bruge følgende øvelser >

- Decline bænk.

- Incline bænk.

- Bænk.

- Snoretræk.

- Skrå bænk med håndvægte.

Hvordan kan det være at jeg ikke bliver sløv i mine bryster? Jeg føler ikke rigtigt at brysttræningen virker, når jeg ikke kan mærke det efterfølgende.

Jeg tager 3 sæt med hver øvelse - og jeg vil mene at der er nok kg. på, da jeg tit kører til failure i sidste sæt.

Gør jeg noget forkert hvad angår brysttræningen? Kan i anbefale nogle øvelser som virkelig tærrer på patterne? Jeg vil jo selv mene at bænk er den bedste øvelse?

På forhånd tak for hjælpen :)

Link to comment
Share on other sites

Teknik er alfa omega i al brysttræning... Sørg for at holde brystkassen op når du kører presseøvelser f.eks. - og syntes også du kører for mange øvelser... Jeg har trænet i mange år, og jeg kører max. 3 øvelser bryst pr. gang!!! Det er rigeligt forudsat du kører intensitivt på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share