fucked albue .. ffs


MrNiceGuy
 Share

Recommended Posts

Jeg ligger og laver øvelsen, og vupti er der noget smutter/knækker/?? i albuen .. nu er den hammer øm hvis jeg ligger bare en smule pres på den i den vinkel og glem væsentlig belastning .. jeg kan godt lave presseøvelser uden den store krise, det skal bare være en smule wide-grip.. Albuen er iøvrigt også øm hvis jeg støtter på den forkert .. hvis jeg sidder ved et bord eller lign, og har prøvet et par gange hvor den rammer en vinkel (stående) hvor den bare gør nas/er låst, hvor jeg lissom skal gøre et eller andet for at låse den op igen.. (det lyder fucking underligt, i know).

Det har stået på i 2-3 uger nu... det bliver ikke rigtigt bedere, har givet den rimeligt med ro og bruger sådan et albuebind...

Hvad fanden er jeg løbet ind i ? er det en tennisalbue ? for satan da, og hvordan fanden kan den komme af en gang uskyldigt fransk pres ...argh.. Synes også der sidder et eller andet løst, noget hårdt, i den brusk(eller hvad det nu er) der er lige under albuen, jeg kan smutte henover det (uden smerte) med en finger .. det er ikke på den anden albue :)

Jaja .. jeg daffer til lægen .. eller rettere skifter læge først .. for ham jeg har nu er .. ikke specielt anvendelig!

Any input appreciated! :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share