Smidighed


Nessecities
 Share

Recommended Posts

Hej alle på MOL (:

Jeg er en pige på 16, meget utrænet. Jeg vil supergerne være mere smidig. Faktisk vil jeg gerne være meget smidig :b.

Er det bare noget udstrækning jeg skal have gang i eller hvad? Evt. en der vil smide en slags "program" over hvad jeg skal gøre med ind?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej alle på MOL (:

Jeg er en pige på 16, meget utrænet. Jeg vil supergerne være mere smidig. Faktisk vil jeg gerne være meget smidig :b.

Er det bare noget udstrækning jeg skal have gang i eller hvad? Evt. en der vil smide en slags "program" over hvad jeg skal gøre med ind?

Ellers er der også muligheden for yoga og pilates. Det giver i hvert fald smidighed :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved meget meget lidt om udstrækning så vil ikke råde dig til noget, men du kan eventuelt se på linket her som er blevet postet tidligere i en anden tråd om smidighed http://www.trickstutorials.com/index.php?p...ent/flexibility (som også indeholder gale gale jet li agtige tricks) eller bare søge på mol om hvad der ellers er skrevet om emnet eller hvis du føler dig i dit mere tille kampsportsagtige hjørne se på dette link http://www.hwarangdo.dk/index.php?id=12

Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart skulle jeg ikke mene at belastning af musklerne er så stor ved udstrækning at du risikerer overbelastning hvis du gør det hver dag. Men jeg vil tro at den marginale effekt er størst hvis du gør det hveranden dag hvorimod den samlede effekt højest sandsynligt er størst hvis du strækker ud hver dag. Men jeg vil stadig ikke påstå at jeg er nogen ekspert, gør det selv kun ca. en gang om ugen medmindre jeg har fået forstrækninger, krampe eller har en meget øm muskel...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share