Av min skulder!


JP
 Share

Recommended Posts

Ja Jeg var som sagt oppe og træne bryst og bicep idag.

Og for HELVEDE hvor fik jeg ondt i skulderen.

Nå men ihvertfald, sidst jeg var oppe og træne var i fredags, og der trænede jeg også bryst.

Idag (mandag) hoppede jeg selvfølgelig over min opvarmning. Ok jeg kørte lige 1 sæt med nogle lave vægte i bænk med håndvægte.

derefter gik jeg hen og kørte 12/10/8! da jeg lå mig ned i ved sættet med 12, kunne jeg godt mærke et eller andet i min skulder, men selvfølgelig tænke jeg bare at det var ingenting..

Da jeg så nåede videre til sætten med 8 gentagelser, var det som om en sene smuttede inde i min skulder eller et eller andet. Det gjorde ihvert fald rimeligt ondt..!

Men jeg stoppede lidt så, og prøvede at varme skulderen lidt op, og smerten gik da også lidt over, så jeg trænede videre, og det gik da også halvt eller helt.

JA jeg skulle nok ha været stoppet da det gjorde ondt, men tumpen mig fortsatte jo.

Nu er jeg kommet hjem, og kan godt mærke lidt i min skulder. ikk vildt meget, men der er stadig et eller andet der gør en smule ondt. men som sagt ikk særligt meget.

Hvad kan det her være? skal skulderen lige ha et par dages hvile eller hvad?

Hvad vil i anbefale mig at gøre?

.......................................................

Dagen efter:

Ja som sagt var igår jeg trænede, og hvis jeg sidder flat på et stol strækker armen lige ud i vandret position, og strækker den frem efter, gør det ondt. Kan også mærke at det gør lidt ondt hvis jeg løfter et eller andet hvor det går i skulderen.

Men jeg prøver at holde den i ro.

Men hvor lang tid går der inden at jeg kan komme til at træne igen?

for det her er virkelig belastende at jeg ikk kan komme op og træne!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share