Gode gener?


_Shiver
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu trænet i 2 måneder, hvor jeg i dette forløb har trænet 6 gange ugeligt.

Jeg har bare det problem at mine venner og bekendte næsten ikke tror på at jeg ikke har krudtet mig selv.

Grundet dette er fordi jeg er gået fra 65 til 74kg, og mine overarme er vokset fra 31 til 36cm.

Har jeg bare gode gener?

For de fleste siger at der ikke er nogen naturlig forklaring på det, andet end at jeg har skudt med selv med steroider.

Men det har jeg selvfølgelig ikke!

Er mit fremskridt meget vildt?

Link to comment
Share on other sites

Når udgangspunktet er tilstrækkelig lavt (og det er 65kg og 31cm overarme) så er det bestemt muligt at gaine mere og stadig have relativt lav fedtprocent.

Det havde været lidt nemmere at vurdere, hvis du havde målt fedtprocenten på en pålidelig måde før og efter. Det er et flot resultat uden tvivl, også selvom halvdelen sikkert er fedt.

At dine venner og bekendte i første omgang tror det er steroider viser jo blot hvor stor uvidenheden er. At de så åbenbart heller ikke tror det efter du fortæller dem at du ikke har rørt den slags, ja det må du selv vurdere hvad der ligger bag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fra d. 1. september til 1. november gik jeg fra 81 kg-91 kg. Har trænet i nogle år, så jeg blev enormt overrasket over den kæmpe vægtforøgelse. Dette skyldtes udelukkende, at jeg for alvor lagde min kost om; jeg begyndte at spise meget regelmæssigt. Dette skete i takt med, at jeg flyttede hjemmefra pr. 1-9, så gamle venner og bekendte reagerede på samme måde, som dine har gjort, de gange jeg var på hjemmebesøg. Jeg blev hurtig træt af at høre på det, men så vendte jeg den om og sagde, at det da bare viste, hvor lidt dedikation og ambition, de lå inde med, når de mente, at min vægtforøgelse skyldtes steroider.

Prøv at forsøge at se positivt på det. Det er da utroligt fedt, at man gør noget så godt, at folk er sikre på steroidebrug. :smile:

Jeg synes, det er et særligt flot resultat, fordi man ofte ser nybegyndere være bange for at få noget mad ned. Så du har grund til at være stolt.

Fortsat god træning; jeg håber, du fortsætter fremgangen, så du nupper 20 kg/4 mdr.

Edit: Watts: Vi snakker 10 LEAN kg! And you know that!

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Og hvilken måde mener du er en pålidelig måde? (fedtang, vægt eller noget helt tredje?)

Fedttang hvis man har nogenlunde styr på at bruge den, ellers bare målinger med målebånd (talje, hofte, lår, læg, arme osv). Badevægte der måler fedtprocent har jeg dårlige erfaringer med, og selvom de efterhånden skulle være blevet bedre er det jo svært at vide når du står på den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share