Kun 4-pack!


Chris_2980
 Share

Recommended Posts

Jeg har trænet i et par måneders tid og er i øjeblikket igang med min første HST cyklus. Det går helt fint med alle muskelgrupper på nær mine abs. Jeg har i et stykke tid kunnet se de 4 øverste men der er intet tegn på de 2 nederste !! Også når jeg mærker efter kan jeg slet ikke mærke at de er på vej - i modsætning til de 4 !

Min fedtprocent er lav nok efter de flestes mening og jeg forstår så bare ikke hvorfor jeg ikke engang kan mærke de 2 nederste der jo burde være der "inden under" !?

Er meget interesseret i at høre hvad jeg kan gøre ved mit problem da man jo gerne skulle være klar til sommer! :)

Link to comment
Share on other sites

Det der giver anledning til sixpack, er at en af mavemusklerne(musculus rectus abdominis) er opdelt af nogle vandrette sener(intersectiones tendinae), samt en lodret forløbende fibrøs skede i midten(linea alba). De vandrette sener varierer i antal, og nogle har således 3 mens andre har 4. Nu ved jeg ikke hvilken en du mangler, men der burde være en ved navlen samt to derover. Det er den under navlen, der kan mangle.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det der giver anledning til sixpack, er at en af mavemusklerne(musculus rectus abdominis) er opdelt af nogle vandrette sener(intersectiones tendinae), samt en lodret forløbende fibrøs skede i midten(linea alba). De vandrette sener varierer i antal, og nogle har således 3 mens andre har 4. Nu ved jeg ikke hvilken en du mangler, men der burde være en ved navlen samt to derover. Det er den under navlen, der kan mangle.

Altså ligegyldig hvor lav min fedt procent bliver (indtil nu har det været 8) så får 3 i den ene side og 2 i den anden... så tror ik sådan man skal tænke så meget over det :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share