vurdering af endnu et program


Bo th
 Share

Recommended Posts

jeg er begyndt at bruge mere tid på at blive bedre til at Klatre, Så tiden til vægttene er skåret lidt ned.

regner med at kunne nå ca. 1-1½ time 2 ( nogle uger 3 gange). Jeg klatre i en klub(med rep) 3dg/uge a 3-4½ time.

Så har sat dette program sammen, for at få løftet tungt og specifikt også.

Øvelserne bliver kørt som superset - non stop til det er kørt igennem. så derfor har jeg valgt få set

og ikke flere rep end jeg føler jeg har haft fremgang med tidligere. Jeg kører det så tungt som muligt og presser mig til ca. 1 fra failure i hvert set.

der er med vilje lagt stor vægt på at bygge en stærk ryg! samt at bryst og nakke (+deltoi) skal holde skuldrene sunde og stærke.

Hvad siger i til det her?

øvelse set rep

chin-ups 2 x 10 med bw + ekstra vægt ca. 15kg

Squat 2 x 6

BoR 2 x 6

bænkpres 3 x 10

Row 2 x 8

Dragonflyes 3 x max

DeadLift 2 x 10

Skulderpres 2 x 10

Rackpull 2 x 6

Bonus øvelser hvis jeg er færdig før tid: Biceps curls, Dips, lat.raises, h.leg raises, Finger curl.

......................................

Jeg har her til morgen kørt programmet igennem...

det tog blot ca. 35-40 minutter, og der gik måske 5-6 minutter på snak da jeg mødte nogen jeg kendte.

så måske er der plads til 2-3 øvelser mere.

jeg er vandt til mange set af hårde rygøvelser som 8-12 set chin-ups med vægt, så måske skal der flere set på til ryggen og måske flere rep.

Edited by Bo th
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share