Artikel om celebs brug af steroids


Christian B
 Share

Recommended Posts

Damn.. Dre er sgu blevet huge :crazy:

Ja fuck mand :blink: Det ser mærkeligt ud som om hans front delts er ude af proportioner- Det mest latterlige er at Christian Bale siger at han bare har drukket milkshake og ædt hele tiden i et år efter the mashinist og så så han sådan ud- god skuespiller men åbenbart et fjols...

Link to comment
Share on other sites

Som billederne i artiklen viser, er nogen af transformationerne ret voldsomme. Men man skal huske på, at de her mennesker har muligheden for kun at koncentrere sig om deres fysik i den tid de har efter en film og frem til en casting/ny film. Det betyder at de overhovedet ikke behøver, at bekymre sig om alt det vi andre skal - arbejde, regninger, dagligdags opgaver osv. De har bestemt også råd til at ansætte en diætist, få lavet alt maden for dem og have en personlig træner på fuld tid. Desuden er de mere eller mindre sikre på at kunne nå at sove 10-12 timer om dagen.

I tilfældet med Edward Norton er der f.eks 2 år og 5 måneder mellem Primal Fear og American History X. Selvom artiklen skriver, at han trænede i 3 måneder og tog 30 pund på, er vi så sikre på, at det artiklen skriver er rigtigt?! og hvad skete der i resten af tidsrummet mellem de to film? Nortons forandring fra Primal Fear til History X mener jeg bestemt er mulig på 2 år. Det samme kan siges om Charlie Sheen, der går fra normal til normalt veltrænet på de 6 år (!) der er mellem Wall Street og Hot Shots! Part Deux.

Jeg prøver slet ikke at forsvare brugen af steorider og tvivler slet ikke på, at nogen berømte bruger dem, men artiklen her mener jeg bestemt overdriver brugen. Desuden synes jeg artiklen er utroligt useriøst skrevet... Og specielt på områder som dette synes jeg det er forkasteligt bare at lire sådan en omgang sensations-journalistik af.

EDIT: Tastefejl...

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Som billederne i artiklen viser, er nogen af transformationerne ret voldsomme. Men man skal huske på, at de her mennesker har muligheden for kun at koncentrere sig om deres fysik i den tid de har efter en film og frem til en casting/ny film. Det betyder at de overhovedet ikke behøver, at bekymre sig om alt det vi andre skal - arbejde, regninger, dagligdags opgaver osv. De har bestemt også råd til at ansætte en diætist, få lavet alt maden for dem og have en personlig træner på fuld tid. Desuden er de mere eller mindre sikre på at kunne nå at sove 10-12 timer om dagen.

I tilfældet med Edward Norton er der f.eks 2 år og 5 måneder mellem Primal Fear og American History X. Selvom artiklen skriver, at han trænede i 3 måneder og tog 30 pund på, er vi så sikre på, at det artiklen skriver er rigtigt?! og hvad skete der i resten af tidsrummet mellem de to film? Nortons forandring fra Primal Fear til History X mener jeg bestemt er mulig på 2 år. Det samme kan siges om Charlie Sheen, der går fra normal til normalt veltrænet på de 6 år (!) der er mellem Wall Street og Hot Shots! Part Deux.

Jeg prøver slet ikke at forsvare brugen af steorider og tvivler slet ikke på, at nogen berømte bruger dem, men artiklen her mener jeg bestemt overdriver brugen. Desuden synes jeg artiklen er utroligt useriøst skrevet... Og specielt på områder som dette synes jeg det er forkasteligt bare at lire sådan en omgang sensations-journalistik af.

EDIT: Tastefejl...

Altså hvis du tror Charlie Sheen ikke er krudtet i den film har jeg en storebæltsbro jeg gerne vil sælge dig :tongue:

Det er selvfølgeligt muligt på seks år, men nok ikke med Charlies livsstil og han var jo ikke buff i etteren som jo er efter Wall Street :smile:

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Altså hvis du tror Charlie Sheen ikke er krudtet i den film har jeg en storebæltsbro jeg gerne vil sælge dig :tongue:

Det er selvfølgeligt muligt på seks år, men nok ikke med Charlies livsstil og han var jo ikke buff i etteren som jo er efter Wall Street :smile:

Jeg kender ikke noget specifikt til Charlie Sheens livstil andet end det småt jeg har hørt fra tabloid-pressen, som jeg nærer MEGET lidt tiltro til. Jeg behøver vel ikke gøre opmærksom på, at der er 2 år mellem Hot Shots 1 og 2? Jeg ved ikke hvordan han så ud i 1'eren, men 2 år er stadig ok tid til at få lidt flæsk på rammen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender ikke noget specifikt til Charlie Sheens livstil andet end det småt jeg har hørt fra tabloid-pressen, som jeg nærer MEGET lidt tiltro til. Jeg behøver vel ikke gøre opmærksom på, at der er 2 år mellem Hot Shots 1 og 2? Jeg ved ikke hvordan han så ud i 1'eren, men 2 år er stadig ok tid til at få lidt flæsk på rammen.

Helt sikkert muligt men Charlie Sheen har selv sagt at han levede af coke og sprut i mange mange år og det passer bare ikke så godt med den stramme livsstil en sådan fysik ville kræve clean :smile:

Jeg ved ikke om han har krudtet den men det tror jeg personligt- Edward Norton er jeg straks mere i tvivl om!

Link to comment
Share on other sites

Et af billederne af Christian Bale der angiveligt skulle vise hans fysik 6 måneder efter Machinist er efter hvad jeg kan se i virkeligheden fra 2 år før:

http://www.imdb.com/gallery/ss/0238380/Ss/...ath_key=0238380

Hahaha hvor pinligt... For silvan da en skod-artikel!

Helt sikkert muligt men Charlie Sheen har selv sagt at han levede af coke og sprut i mange mange år og det passer bare ikke så godt med den stramme livsstil en sådan fysik ville kræve clean :smile:

Jeg ved ikke om han har krudtet den men det tror jeg personligt- Edward Norton er jeg straks mere i tvivl om!

Synes stadig det er meget vagt :smile: Hehe... Men ja, hvis han rent faktisk nærmest kun levede af coke og sprut er det noget af en udfordring at få sådan en fysik!

Link to comment
Share on other sites

Den artikel giver mig fornyet håb om engang at blive beskyldt for at bruge steroider :bigsmile: .

Der er givetvis Hollywood berømtheder, som bruger doping, men artiklen skriger jo af uvidenhed. Edward Norton, Madonna og Danny Bonaduce har jo reelt ingen muskelmasse af betydning.

De har ingen sammenlignlige før og efter billeder af nogen af personerne.

Christian Bale var lige så veltrænet i American Psycho, som var lavet inden Machinist, som i Batman, som han lavede efter (det ene efter-billede er så vidt jeg kan se fra American psycho, så bladet har åbenbart slet ikke styr på sine billeder.

Så hvis batman formen svarer til hans normalform, så er det vel ikke så svært at nå den igen.

Tåbelig artikel.

Link to comment
Share on other sites

Det mest imponerende ved Christian bale er hans "form" til machinist. For fanden det har krævet sin person at have en god fysik og så ende med det han fremviser til Machinist :crazy: Normalformen er ganske "almindelig" god form, som de fleste vil kunne nå

Link to comment
Share on other sites

Det mest imponerende ved Christian bale er hans "form" til machinist. For fanden det har krævet sin person at have en god fysik og så ende med det han fremviser til Machinist :crazy: Normalformen er ganske "almindelig" god form, som de fleste vil kunne nå

Han har bare messet "Oscar Oscar Oscar" i hovedet :bigsmile:

Læste en artikel hvor han sagde at han havde løbet og løbet indtil han ikke havde flere kræfter, derefter sad han bare i en gyngestol og røg smøger- Får det helt dårligt af at forestille mig det...

Det er umenneskeligt

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i at det er Se & Hør læsning- men i Christian Bale tilfældet snakker vi vel 30kg muskler? Muscle memory er så vidt jeg ved aldrig blevet bevist er det?

Nu er jeg ikke ekspert på området muscle-momory, men hvis du sammenligner de nederste to billeder, så har du en form han havde før machinist og en han havde siden han lavede machinist, som artikelskriveren åbenbart ikke kan kende forskel på.

Han havde så efter machinist et ekstremt højt kalorieindtag, samtidig med at han styrketrænede, hvor han tog en del både muskler og fedt på inden han smed noget fedt til sidst (han vejer helt sikkert ikke 220pund=100kg på nogen af de billeder, med hans højde på 183cm vejer han nærmere 80kg).

Til machinist var han jo så sygeligt undervægtig, at han meget hurtigt ville tage på, og hvis han har taget 30kg på, så er der vel 10kg fedt imellem.

Som Waits siger, så er det mere imponerende (eller skræmmende) at han kunne nå formen til machinist, som er det mest ekstreme jeg har set.

Link to comment
Share on other sites

Mener da, at Edward Nortón selv har udtalt, at han tog steroider op til History X - så er der nok noget om det :P kan dog ikke henvise til noget, har bar fået det a vide..

Så er du jo lige så kvalificeret til at skrive artiklen om berømte, der bruger steorider som dem, der har skrevet den...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share