Hvad skal jeg spise ?


Vuppe
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg har for et par år siden langsomt lagt min livsstil om, med ændret kost og øget motion. Det er gået fint. Jeg har tabt mig 16 kilo og vejer nu igennem længere tid 82 kilo. Jeg svømmer 1 km i rimeligt tempo 3 gange om ugen og løber 6-9 km også i rimeligt tempo 3 gange om ugen. Jeg spiser ikke chips, slik, kager o.l. og drikker ikke sodavand med sukker. Kommer ikke smør på brødet, spiser masser af frugt og grøntsager osv. Jeg drikker ikke til hverdag men kan godt drikke 1 flaske vin i løbet af week-enden. Motions mængden passer mig godt og jeg har ikke umiddelbart ambitioner om at løbe hurtigere/længere. Mit problem er at jeg jævnligt går død under træningen, især ved løb, det er ligesom jeg går sukkerkold. Herudover er jeg også lidt træt af jeg ikke lige kan smide de sidste 2-3 kilo så maven og håndtagene forsvinder helt. Jeg skal nok lige nævne at jeg er 183 cm høj, mand og er 47 år. Jeg er blevet anbefalet at drikke en halv liter kakao mælk efter træning, hvilket jeg har prøvet en god uges tid, men jeg synes ikke at det hjælper. Er der nogen der har gode ideer til kost eller motions omlægning. Skal jeg evt. holde mere end 1 ugentlig hviledag ?

MVH

Vuppe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share