Vægttab uden tab af muskelmasse?


Cabra
 Share

Recommended Posts

Halløj ! -

Jeg er en dreng/mand på 18 som gerne vil smide et par kilo, selvom jeg endnu ikke har lagt mig fast på hvor mange det skal være. Jeg er 201 cm høj og vejer ca. 118 kg. i skrivende stund - Det lyder måske af meget, men da hele min kropsmuskulatur er meget kraftig og stor, er fedtet sådan set bredt rimelig godt ud, selvom det er blevet værre end da jeg var yngre. Mit største problem er min mave og brystkasse som buler liiidt kraftigere ud end det nok burde, og det er hverken pænt eller sundt at se på. Da jeg er fuldstændig nybegynder og kun lige har kigget nogle emner igennem, håber jeg at i vil bære over med mig hvis jeg skulle komme til at spørge om nogle spørgsmål der er blevet svaret på tusind gange - Et link eller to ville være i særklasse :)

Scenariet;