motions-video-forslag-søges!


miss Forster
 Share

Recommended Posts

Hej mol'ere.

Nu har jeg endelig fået mit ønske opfyldt: at kunne træne meeeget tidligt om morgenen inden job.

MEN: jeg bor uden for al lands lov og ret, og vil så træne herhjemme, indendøre, (har fået mig et rigtigt rum til det :bigsmile: ) og har været ved at søge efter forskellige motions-videoer, for at peppe stemningen lidt op, så jeg ikke laver det samme hver dag.

Selv har jeg nogle med Charlotte Bircow, dog kunne jeg virkelig godt tænke mig at udvide repertoiret lidt, så er der nogle af jer der kan anbefale nogle gode nogen??

Det må meget gerne være til step, men almindelig aerobic er også velegnet.

Jeg laver anden motion også, løb og cykling, foruden styrketræning, så videoerne er kun et supplement. Jeg har søgt på nogle sider, men jeg kender ikke til kvaliteten, så jeg har brug for jeres hjælp.

Håber på den!

God aften til alle! :smile:

venligst

Miss Forster

Link to comment
Share on other sites

Halløj da - sig lige det er for sjov..... :laugh:

Hvis det ikke er for sjov - ja, jeg er helt ekstrem naiv - så må jeg hellere sige at mit ambitionsniveau er en anelse lavere. På den anden side - jeg vil jo gerne prøve noget nyt.

Nogle idéer om hvor det der nightmare-agtige kan købes??? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share