HST og Rowing.


Jacky
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen! Hurtigt spørgsmål,

Nogle af mine venner og jeg skal til at starte på et nyt HST program, problemet er bare at vores styrkerum ikke inkluderer en Rowing-maskine.

Er der nogen her som kunne med nogle alternativer? Tak på forhånd :)

Hvad skal du bruge en maskine til hvis der altså er stænger og håndvægte til rådighed?

Altid frivægtsøvelser først (med mindre du har en skade i lænden) også kan der altid suppleres med kabler/maskiner mm.

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal du bruge en maskine til hvis der altså er stænger og håndvægte til rådighed?

Jeg bruger stænger og håndvægte først og fremmest, men hvorfor jeg ikke måtte bruge Rowing som en supply-øvelse, mysterium!

Altid frivægtsøvelser først (med mindre du har en skade i lænden) også kan der altid suppleres med kabler/maskiner mm

Igen, det er præcis hvad jeg gør. Jeg spurgte bare om der var et alternativ til Rowing, da mit styrkelokale ikke har en Rowing-maskine.

:s

Edited by Jacky
Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger stænger og håndvægte først og fremmest, jeg kan hvorfor jeg ikke måtte bruge Rowing som en supply-øvelse.

Igen, det er præcis hvad jeg gør. Jeg spurgte bare om der var et alternativ til Rowing, da mit styrkelokale ikke har en Rowing-maskine.

:s

Det fremgår ikke rigtig af dit indlæg af du laver frivægtsøvelser sømand... du spørger bare om en variant til row-maskine og det fik du, så tør øjnene

Link to comment
Share on other sites

Jeg undskylder, at jeg glemte at skrive at jeg lavede frivægtsøvelser i min originale post. Og jo, jeg vil prøve at skifte den ud med en anden Row-øvelse, og ja, jeg skal nok tøre øjnene (;

Fortsat god dag til jer allesammen :) !

Edited by Jacky
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share