Guaranakapsler


Memnoch_dk
 Share

Recommended Posts

Jeg har et spørgsmål om Guarana - det påståes at have en slankende og opkvikkende virkning - noget jeg i perioder godt kunne bruge som et supplement...men virker det???

Jeg har fundet et produkt på en af de større danske web-shops (er ikke helt klar over om jeg må nævne navnet) der står bl.a:

"Dette er et 100% rent produkt med masser af POWER. Hele 500mg Guarana i HVER kapsel. "

og videre...

"Guarana forlænger udholdenheden eftersom det øger frisætningen af fedtsyrer fra fedtvævet. Resultatet bliver at energien rækker længere"

Guarana øger kroppens energiforbrug og temperatur. Dette tilsammen med den øgede frisætning af frie fedtsyrer gør at det hjælper dem som vil tabe kropsfedt"

Er der nogle herinde der har erfaringer med guarana - positive som negative. Rart med lidt feedback inden det bliver købt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har købt et produkt hvor der er 100mg koffein pr kapsel. Det svarer ca til en kop kaffe pr kapsel.

Det anbefales at tage max 2 kapsler ca 30min før "den ønskede effekt." Jeg bruger dem typisk hvis jeg ved jeg skal knokle igennem i mere end en time, i forbindelse med Cardio eller lign.

Eller hvis jeg har en lang aften foran mig. Jeg kan ikke forestille mig de virker slankende, det kan godt være de øger forbrændingen, meeeeeen....

500mg Guarana pr kapsel - hvad er oversat i koffein?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share