ÅRH NEJ!


weddell
 Share

Recommended Posts

Fangede din opmærksomhed`?

Nå men, jeg har en mærkelig smerte som kommer når jeg træner. Det er kun når jeg træner biceps ved at løfte noget tungt.. så er det ligesom om at der er en sene der "smutter", altså flytter sig.. det gør meget ondt og det forsvinder igen så snart jeg stopper.. Hvad kan det skyldes? Det er på indersiden af underarmen..

Håber at du vil svare mig:)

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Fangede din opmærksomhed`?

Nå men, jeg har en mærkelig smerte som kommer når jeg træner. Det er kun når jeg træner biceps ved at løfte noget tungt.. så er det ligesom om at der er en sene der "smutter", altså flytter sig.. det gør meget ondt og det forsvinder igen så snart jeg stopper.. Hvad kan det skyldes? Det er på indersiden af underarmen..

Håber at du vil svare mig:)

På forhånd tak

har jeg også haft... fandt aldrig ud af hvad det var... men jeg har trænet det langsomt op.. dvs kun løftet det jeg kunne uden at senen smuttede, og nu har jeg efter et godt stykke tid ingen problemer med det :) så hvis du ik lige finder ud af hva det er, så træn det langsomt op, og bid i det sure æble når vægten er et godt stykke under hvad du egentlig burde kunne tage...

held og lykke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share