Sebastian's Log


SebastianFM
 Share

Recommended Posts

Navnet er Sebastian, har luret herinde længe efterhånden, men føler et behov for at skrive lidt log om hvad jeg spiser, hvor meget jeg træner osv. for at holde lidt styr på det hele, og for at have noget at kigge tilbage på, hvis det imod forventning skulle gå i den forkerte retning mht. vægten

Blev vejet til 140kg til min session ved mili d. 08 august 2007 og blev vejet ved lægen igår d. 14/02/2008 til 100kg

Jeg er 175 høj, så skal vel tabe ca. 25kg for at ramme min ideal vægt, gerne til d. 08 august 2007..

Før: 6mndsiden.jpg

Efter: Sebastian22.jpg

Jeg forsøger at træne hver dag i centret, hvor jeg hovedesageligt strider og full body vægt program.. det hænder dog at jeg ikke lige kommer i centret, hvis jeg fks. er udenbys, hvor jeg istedet forsøger at gå lange ture.

Mht kosten... Jeg spiser kun frugt og grønt, tager vitamin tilskud og drikker vand.. hvis trangen til søde sager melder sig, og jeg ikke kan stå imod, plejer jeg at købe en Cola Zero.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share