DM 2009 Athletic Fitness + det løse :-)


kreativlbp
 Share

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå, øv? Hvordan kan det være? :unsure:

Jeg kan kun komme med med et gæt: de tager ikke klassen alvorligt :crazy: Men nu er det altså indtil videre bare et rygte... Tror ikke på noget før jeg ser det på skrift! Har sat vores afgående formand Stellan på sagen og håber han kan svare..

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun komme med med et gæt: de tager ikke klassen alvorligt :crazy: Men nu er det altså indtil videre bare et rygte... Tror ikke på noget før jeg ser det på skrift! Har sat vores afgående formand Stellan på sagen og håber han kan svare..

Tager ikke klassen alvorligt?! Er det for lidt glitter, mon?! :nonono: Det lyder underligt, mit indtryk er at det er ret stort i Sverige, de har jo f eks et Svenskt mesterskab alene i AF. Tror at SKKF ville blive meget ked af det om det blev realitet. Det er rigtigt nok ikke så stort her i DK, men det er da ikke grund til at lægge klassen ned på nordisk plan, mener jeg. Det ville være ærgerligt...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lå allerede kl. 9.00 da jeg skulle hentes af en kollega som skulle med på workshop i KBH allerede kl. 9.45 og da centeret ikke åbner tidligere end kl. 9.00 vidste jeg på forhånd at det ville blive en smule amputeret træning, men ville forsøge at nå det jeg kunne.

Fik på vejen over aftalt et superkort møde med Cornelia (Femina) Jeg havde ca. 1 1/2 times ventetid til jeg skulle hjem igen, og den blev udnyttet fantastisk med en Cola Light på et gadehjørne i solen et sted på Nørrebro Som altid stod kæberne ikke stille super hyggeligt og alt for kort!

A Weighted Chins (OH) - 20 sek. pause mel. hvert sæt - afsluttes med et RP sæt

8xBW

5x5 kg

1x7,5 kg

3x8,75 kg -> 20 sek.

3x8,75 kg -> 20 sek.

3x8,75 kg -> 20 sek.

3x8,75 kg -> 20 sek.

3x8,75 kg -> 20 sek.

3x8,75 kg -> 20 sek.

3x8,75 kg -> 20 sek.

3x8,75 kg

11xBW -> 2+2+2

B Medium Grip Pulldown OH -RP

8x30 kg

5x50 kg

1x55 kg

8x60 kg -> 6+5+4

8x60 kg -> 5+4+3

8x60 kg -> 4+3+3

C1 DB Shoulder Press

8x10 kg

5x14 kg

1x16 kg

8x18 kg

8x18 kg

8x18 kg - har åbenbart en tendens til at glemme det sidste sæt som er et Restpause sæt

C2 Omvendt Roning - Overhånds

15xBW

15xBW

15xBW - med kortere og korter ROM

2. del - kørt under supervision af Cornelia

D1 Scapular Pushups

10xBW

10xBW

10xBW

D2 DB Biceps Curl - RP

8x7 kg

5x11 kg

1x12 kg

8x15 kg -> 6+5+4

8x15 kg -> 5+4+3

8x15 kg -> 5+4+3

Mangler lige sidste del af programmet som er Seated Row Wide Grip - den må jeg nå imorgen

Havde på vejen hjem en rigtig sjov oplevelse - vi holdt ind på en tankstation for at tanke m.m. hvor jeg godt ser en bil fyldt med nogle unge gutter. Da jeg komme ud fra tanken, spørger en af gutterne som er blevet tilbage ved bilen, mens de andre gik ind for at proviantere, om han måtte få et billede af mig hvor jeg skulle stå og flexe min biceps ved siden af ham Min kollega fortalte mig efterfølgende at de havde spurgt hende om jeg var sådan en Miss Fitness der... hun grinede og sagde ja ja Man skal jo nyde fysikken mens man har den, så jeg stillede grinende op til en posering

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
HEY DU!! :w00t:

Hvor er din logupdatering?? :poking:

FULDSTÆNDIGT vilde fotos af DIN DAGSFORM på bb.dk! :firebounce:

Hvor fedt. Du bliver jo sindssygt trimmet på scenen! :superman: Go' for it! :devil:

Klem herfra

HEJ SØDE!

Tak for komplimenterne! :blush:

Vægten har dog stået fuldstændigt stille de sidste 4 uger, men tror sgu fedtprocenten falder alligevel, så noget siger mig at jeg måske har fundet den rigtige diætopskrift, selv om jeg stadig kan blive urolig over at vægten ikke falder, på trods af min flittige indsats... Men jeg må tilstå at jeg heller ikke har følt mig så presset, så måske jeg godt kan tåle at skrue lidt på nogle knapper for at få det sidste med...

Jeg har valgt flytte min log til fitness-planet og har beholdt min gamle log på bb, syntes det bliver lige i overkanten med 3 logbøger :wink:

Jeg glædede mig også helt vildt til at komme på scenen igen, indtil jeg igår hører at de nu har ændret på set up'et for AF i Norge og at det måske, kan gå hen og blive den fremtidige konkurrence form, for at få flere kvinder til at stille op!

Jeg syntes det er noget bavl og tror bestemt ikke den ændring får flere til at stille op.

De foreslår at man nu tager romaskinen før forbedømmelsen, 60 sek. pause, så dips, så forbedømmelse og sidst finalen. Pointfordelingen vil være 25 for ro, 25 for dips, 25 % for forbedømmelsen og 25 % for finalen!

For mig handler det om at kunne være god til det hele, men de vil have fokus væk fra symmetri og hen på præstation - det skal lige siges at det er Norges mest vindene par der står bag det her, men jeg mener bare at man stadig kunne bevare konkurrencen i dens nuværende form og i stedet netop fokusere på det atletiske look frem for det store og hårdtpumpede, det er jo også oftest de førsnævnte der klarer sig bedst i styrkerunderne...

Så skulle jeg være så heldig at gå videre fra DM vil jeg meget kraftigt overveje om jeg har lyst til at deltage ved NM, så tror jeg desværre mine konkurrencedage i denne diciplin er talte :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share