bronzecirkel?


guiboo
 Share

Recommended Posts

Til den militære bronzecirkel hører også 3 km løb lige efter. De skal løbet på min. 15 min.

Håber du får noget ud af det.

Hilsen Fuglen

Det er jeg nu ikke helt enig i. Bronzecirklen består af typisk af 7-8 øvelser (der er forskellige udgaver), som gennemføres i gymnastiksal. Det er rigtigt, at der i flere optagelsessammenhæng i forsvaret også skal beståes en løbetest umiddelbart efter. Men dette er ikke en del af selve bronzecirklen..

Spartiate

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg nu ikke helt enig i. Bronzecirklen består af typisk af 7-8 øvelser (der er forskellige udgaver), som gennemføres i gymnastiksal. Det er rigtigt, at der i flere optagelsessammenhæng i forsvaret også skal beståes en løbetest umiddelbart efter. Men dette er ikke en del af selve bronzecirklen..

Spartiate

Korrekt.

Løbetesten (12 min. eller 3 km.) er IKKE en del af bronzecirkel.

Bruun

Link to comment
Share on other sites

skal ma så først køre selve bronze cirklen igennem om så løbe 3 km. på 12 min?

:D

Øøøøhee??

Jeg går ud fra at det er til mig......men jeg forstår ikke dit spørgsmål!

Ved flere optagelsesprøver til forskellige uddannelser i forsvaret bruges bronzecirklen. Her skal man f.eks. lave 3xbronzecirkel korrektudført inden for en given tidsramme. Ved nogen optagelsesprøver skal man umiddelbart efter at have gennemført bronzecirklen også gennemføre en løbetest. Sædvanligvis en 12 min-test (Coopers-test) eller en 3 km. test.

Håber det giver bedre mening.

Bruun

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share