kropsvægt-øvelser !


guiboo
 Share

Recommended Posts

hey der ude

jeg er en dreng på 13 år som der ridder. jeg har styrketrænet i et par måneder. for 3 måneder siden bestilte jeg en ny ride jakke til 2500, og har lige fået den idag. lagde lynhurtigt mærke til at hvis jeg fortsætter træninge sådan bliver jeg for stor til at kunne være i den :cry3:

så jeg har nu besluttet at jeg kun må træne med egen kropsvægt.

tænkte på om der ikke er nogen derude som der har nogen gode øvelser?

kender selv: armstrækninger, mavebøjninger (fler forskellige slags), rygbøjninger, chin up's og pull op (hva er foreskællen?).

på forhånd tak :D

Link to comment
Share on other sites

hey der ude

jeg er en dreng på 13 år som der ridder. jeg har styrketrænet i et par måneder. for 3 måneder siden bestilte jeg en ny ride jakke til 2500, og har lige fået den idag. lagde lynhurtigt mærke til at hvis jeg fortsætter træninge sådan bliver jeg for stor til at kunne være i den :cry3:

så jeg har nu besluttet at jeg kun må træne med egen kropsvægt.

tænkte på om der ikke er nogen derude som der har nogen gode øvelser?

kender selv: armstrækninger, mavebøjninger (fler forskellige slags), rygbøjninger, chin up's og pull op (hva er foreskællen?).

på forhånd tak :D

Overvejet om du burde have købt en større jakke til at begynde med? det er næppe træningens skyld.

Link to comment
Share on other sites

DU ER 13 ÅR... da jeg var i den alder voksede jeg også en del :wink:

Har også min tvivl at det er træningen der har gjort udfaldet. Mit råd: køre styrketræning (søg efter eksempler herinde), og ellers købe et større jakkesæt næste gang....btw så er du kun 13, og ville mene at din krop ska have lov til at udvikle sig inden du begynder på noget superseiøst træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share