S: Bodybuilding træningsvideoer (VHS) i Århus


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Hey alle,

Så skal jeg af med mine bodybuildingvideoer. Disse videoer er rigtig fede at se lige inden man skal ned og træne - de booster virkelig motivationen!!! Da jeg ikke selv laver andet end aerob sport har jeg desværre ikke så meget at bruge dem til længere.... Derfor skal de sælges (kæresten synes også det er en god ide :blush: ! Alle båndene fungerer upåklageligt, og er alle i original kasette. De koster en 50, stk, men alle 16 kan erhverves for 650 kr. Indkøbspris dengang var ca 400, pr. bånd inkl. porto (købt i USA). Køber betaler en evt. porto.

Alle film er i europæisk PAL format!

Jeg har følgende titler at byde på: (Film der sælges redigeres ud af dette første indlæg i tråden - det er først til mølle).

Jay Cutler - A Cut Above

Ronnie Coleman - Ronnie Coleman

Ronnie Coleman - The Unbreakable

Lee Priest - The Lee Priest Training Camp, Building Mass Muscle (Off-season)

Lee Priest - The Blond Myth

Lee Priest - Another Blond Myth

Milos Sarcev - True Bodybuilding

Shawn Ray - The Final Countdown

Dennis James - This is the Way I do it.

Nasser El Sonbaty - Nasser on the Way: Part I

Nasser El Sonbaty - Nasser on the Way: Part II

Craig Titus - The Video

Melvin Anthony - Marvelous Melvin Anthony

The Battle for the Olympia

The Battle for the Olympia V2000

Louie Simmons - Training Secrets of WSB, Bench Press Workout

Smid en PM, mail eller svar her i tråden...

Michael

Edited by MichaelEbeltoft
Link to comment
Share on other sites

Jep de er alle VHS. Mitsuru Okabe (har produceret alle BB videoerne) var lang tid om at finde ud af at DVD'en var opfundet.

Den er din for en krøllet fifty hvis du stadig skulle være interesseret. Du er velkommen til selv at hente den.

Generel info, når en af filmene er væk, redigerer jeg den ud af første indlæg i denne tråd.

Link to comment
Share on other sites

Jep de er alle VHS. Mitsuru Okabe (har produceret alle BB videoerne) var lang tid om at finde ud af at DVD'en var opfundet.

Den er din for en krøllet fifty hvis du stadig skulle være interesseret. Du er velkommen til selv at hente den.

Generel info, når en af filmene er væk, redigerer jeg den ud af første indlæg i denne tråd.

Super. Hvis du sender en PM med en afhentningsaddresse kommer jeg forbi når du har tid :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share