Idræt på uni..


Kousgaard
 Share

Recommended Posts

Da dette er et motion forum og jeg længe har gået med tankerne om at søge ind på Uni og læse idræt til sommer vil jeg høre om der evt skulle være nogle herinde der har gennemført studiet eller er igang med det? for ligesom at få lidt flere vinkler på det hele og for at blive bekræftet i at studiet er lige så godt, som jeg går og tror/håber :bigsmile:

Hvis det kan hjælpe lidt så dyrker jeg og har altid dyrket rigtigt meget idræt og på det seneste mest løb og funktionel, mere styrkeorienteret vægttræning og foruden det er jeg pt. ved at tage en fitness instruktør uddannelse, som jeg håber på senere at kunne overbygge med en personlig træner uddannelse. Mine tanker går derfor på at kunne supplere alt dette med en idræts bachlor, da jeg altid har drømt om at komme til at undervise og beskæftige mig med idræt mest muligt.. :bigsmile:

Håber at høre fra nogle af jer idrætsnørder som mig selv der sikkert sidder og gemmer jer herinde.. :4thumbup:

på forhånd tak!!

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Der findes MANGE tidligere tråde om idrætsuddannelsen, samt relaterede uddannelser. Søg evt i dette underfora samt off-topic (uddannelser, idræt, idrætsuddannelsen osv).

Når det er sagt, lader det vitterligt til, ud fra din beskrivelse, at det er den rette uddannelse for dig. Hvis man er interesseret i såvel det praktiske som det teoretiske aspekt af idræt, samt ikke mindst godt kan lide og gerne fremtidigt vil undervise er den vist lige i skabet. Go for it :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kousgaard

Jeg læser på 1 semester, 3 blok på Idræt KU.. jeg startede her i sommers og er selv super glad for studiet..

nu sidder jeg er lidt kort for hovedet iaften, og er på vej i seng.. Så hvis du stiller lidt specifikke spørgsmål om hvad du gerne vil have lidt af vide om, så er jeg sikker på at jeg nok kommer til at fyre en hel roman af... (kan nok også være at jeg kan supplere med lidt billeder fra introtur mm. :=) )

Mvh

Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share