Mad nok til et ordentligt bulk


92'eren
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Det er desværre først gået op for mig hvor vigtig kosten er her på det sidste, men jeg har nu besluttet mig for at bulke.

Min ugeplan ser således ud.

Mandag styrketræning og plyometrisk arme

Tirsdag 15 min hård løbetræning og 1½ times håndbold

Onsdag: idræt i skole(ikke det helt store)

Torsdag: Styrketræning og håndbold

Fredag: Enten intervalløb her eller lørdag

Lørdag: Se fredag

Søndag: Evt. håndboldkamp

15 år, 73 kg, 188 cm høj.

Jeg tager min mad fra igår og så den mad jeg har spist indtil dette tidspunkt idag. Håber det er nok til at bedømme da det er sådan rimelig generelt.

Morgenmad(07 20) Igår en skål havregrød og en skål yoghurt med müsli og havregryn

Idag 2 skåle med yoghurt og tilbehør

Mellemmåltid (9 30) En lille pakke med lidt mandler, lidt rosiner og lidt peanuts(ca det der måske svarer til 3 pakker små rosiner så er det jo bare både mandler, rosiner og peanut) derudover 2 gulerødder og peberfrugt

Frokost(11 40):

4 stykker groftskåret rugbrød med noget kød pålæg og noget salal osv

Mellemmåltid (15 30) tre spejlæg og 3 stykker rugbrød. Idag en dåse makrel i tomat og 3 rugbrød

Aftensmad:

HVad der nu står på bordet. Kan være alt fra lasagne til hakkebøf med kartofler. Altid grøntsager til hvis ikke der er rigeligt i. Jeg ved ikke hvor mange gram men det bliver ihvertfald til 2 store portioner

Nat:

Lidt mælk at drikke og måske lidt havregryn eller anden kulhydrat

Håber i kan hjælpe og undskyld den lange tråd

Link to comment
Share on other sites

der er mange gode ting, som du spiser..

men som hovedregel , skal du spise hver 2. time, for du skal hele tiden være i kalorieoverskud.

hvis jeg var dig ville jeg lægge 5-6 bananer ind i dagen, de er nemlig rigtig gode :D ellers kunne du også lave ris. det er rimelig overskueligt, og så bare prop noget kød, eller grøntsager i.

og måske noget proteinpulver efter/imellem styrketræning.

nu ved jeg ikke hvad dine mål er, men hvis du vil være bodybuilder så læg ekstra vægt på det istedet for håndbolden.

håber du kan bruge rådene, og håber ikke jeg har rådet til noget forkert MOL'ere :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share