Hvordan kostplan?


miniviking
 Share

Recommended Posts

Hej Mol-brugere. Jeg Er en dreng på femten der på det sidste har taget lidt på (4-5 kilo) og derfor ville jeg gerne have mig en kostplan.

En sådan kan jo ikke så svær at lave men har alligevel brug for lidt hjælp til det da jeg ikke aner hvor meget man må køre i hovedet når jeg jo ikke træner( lige for for tiden da jeg er syg og har været det i over halvanden måned).

Så er der ikke en der vil give et kvalificeret bud på en sådan kostplan?

MHV. Emil

Link to comment
Share on other sites

Hej Mol-brugere. Jeg Er en dreng på femten der på det sidste har taget lidt på (4-5 kilo) og derfor ville jeg gerne have mig en kostplan.

En sådan kan jo ikke så svær at lave men har alligevel brug for lidt hjælp til det da jeg ikke aner hvor meget man må køre i hovedet når jeg jo ikke træner( lige for for tiden da jeg er syg og har været det i over halvanden måned).

Så er der ikke en der vil give et kvalificeret bud på en sådan kostplan?

MHV. Emil

Ikke mange oplysninger - hvad siger: vægten og højden?

- derudover så ku jeg godt tænke mig at vide hvad du fejler, umiddelbart vil jeg ikke mene det er så hensigtsmæssigt at køre en bestemt kostplan hvis du er syg :S

- tænk hellere lidt over hvad du kommer indenbord, og vent så med en decideret kostplan til du er blevet helt fresh igen,

så kan du give den gas med træningen og kosten :P

Link to comment
Share on other sites

Hmm nej du har måske ret... men er der ikke en fødevare som man næsten må æde ubegrænset af? Iceberg, gulerødder eller sådan noget? Spørg fordi at jeg har en vældig volsom appetit...

Tjoeh du kan jo køre nogen gulerødder ned, dem er de rikk mange kalc. i - ellers så spis godt med proteiner, æg, fisk, kød, kylling og den slags. Proteiner mætter meget...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share