hvordan kan man tabe sig og træne sig om hofterne?


king of kings
 Share

Recommended Posts

hej jeg er en dreng på 15. jeg ville høre om nogen af jer havde nogle gode råd til om hvordan man kan tabe sig rundt om hofterne... og så ville jeg gerne træne mine side mavemuskler (hofterne... ved ikke hvad musklerne hedder) ligesom cristiano ronaldo på billederne neden under.

på forhånd tusind tak for hjælpen:)

post-18511-1206037570_thumb.jpg

post-18511-1206037592_thumb.jpg

Edited by king of kings
Link to comment
Share on other sites

nej det ved jeg godt.... men men f.eks. når man løber "taber" man sig på låret og nede ved ben musklerne. så var det bare om i havde nogle råd til hvordan man kunne tabe sig om hofterne og f.eks. maven eller sådan noget...

Det du skriver giver ingen mening! Lyt nu til svarene: Du taber dig ikke på benene af at løbe

Du skal smide generel fedtmasse før du kan se resultater omkring mave/hofter.

Link to comment
Share on other sites

det var også bare et eksempel, så du måske bedre kunne forstå hvad jeg mente. du sagde jo at man ikke kun kunne tabe sig et bestemt sted uden at gøre det andre steder, så var det bare om der var noget man kunne gøre for at tabe sig om hofterne og så nogle andre steder. jeg ved ikke om vi misforstår hinanden, men det er den bedste måde jeg kan forklare det på.

Link to comment
Share on other sites

Nu nævner du selv løb. Jeg har hørt at løb skulle være årsag til at man taber sig - ret mig hvis jeg tager fejl.

Kun hvis løberiet gør at du er i energiunderskud totalt set. Det ville godt nok være ærgeligt hvis løb pr definition altid gjorde man tabte sig... så ville de fleste have en relativt kort løbekarriere :wink:

Link to comment
Share on other sites

det var også bare et eksempel, så du måske bedre kunne forstå hvad jeg mente. du sagde jo at man ikke kun kunne tabe sig et bestemt sted uden at gøre det andre steder, så var det bare om der var noget man kunne gøre for at tabe sig om hofterne og så nogle andre steder. jeg ved ikke om vi misforstår hinanden, men det er den bedste måde jeg kan forklare det på.

Lyt: Du kan IKKE tabe dig bestemte steder. Du kan være i energiunderskud og tabe dig fordelt over hele kroppen.

Du kan IKKE bevæge dine ben og tabe dig kun på benene eller mest på benene.

Du kan IKKE bevæge din mave og tabe dig kun på maven eller mest på maven.

Du kan KUN tabe dig fordelt over hele kroppen afhængig af din genetik.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share