WinFood® 3.0 Det Gyldne Program


AZAK
 Share

Recommended Posts

HEY HEY

Har haft et NV Grundforløb PÅ DG-Gym og der brugte vi dette gyldne program :D

programemt hedder WinFood® 3.0 og kan give oplysninger om stort set alle fødevare, også når de er tilberedte

Programmet kan hentes på dette link:

http://www.kosttabelforlaget.dk/download/setup.exe

Programmet er i en gratis demoversion, og tror derfor godt jeg må reklamere for det (skriv lige hvis jeg ikke må :D)

det kan godt være lidt inviklet at komme i gang med, men derefter er det meget nemt ;-)

Skriv bare hvis der er nogen problemer

(Har Sendt et Screenshot med, der gerne skulle illustrere hvorda programmet virker)

WinFood_SH.bmp

Link to comment
Share on other sites

Programmet er i en gratis demoversion, og tror derfor godt jeg må reklamere for det (skriv lige hvis jeg ikke må :D)

Well, det afgørende er om du er involveret i programmet, og dermed har en direkte eller indirekte økonomisk interesse i programmet.

For en god ordens skyld linker jeg lige til selve siden og ikke direkte til exe-filen:

http://www.kosttabelforlaget.dk

Kan i øvrigt se programmet koster en tusse.

Hvis du vil vedhæfte billeder, så er det smartest at bruge jpg-format.

Link to comment
Share on other sites

Er 16 år gammel og flaskedreng i Superbedst, så det er minimalt hvad jeg har af indflydelse på proframmet.

Den Fulde version koster 1000 kr, men demoen er gratis.

brugte en 16-bitmap fil for at det skulle fylde mindre, men skal jeg lige have i mente.

Link to comment
Share on other sites

Også det program der er meget udbredt på mit studie (Ankerhus), men synes altså ikke det er så godt igen..

De forsøger at integrere det, men synes stadig det mangler utroligt mange varer...

Selvfølgeligt meget fancy man kan se fordelingen af fedt (mættet, umættet, flerumættet, transfedtsyrer) og vitaminer/mineraler - men igen, hvis det ikke er det eksakte produkt er det jo lidt ligemeget, og så kan man sq ligeså godt kigge på foodcomp hvis man vil have en idé om hvilke slags vitaminer m.m. der er meget af :cool:

Men man kan jo self checke gratis-versionen ud :wink: - koster jo ingenting, men synes ikke det er værd at investere i... Der gør KropKostHK det ligeså godt, og det funger upåklageligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lidt skeptisk spørger jeg så hvilke uundværlige funktioner har Winfood som Krop&Kost ikke har og som er 1000kr værd?

Kan du finde alle de fødevarer du bruger er det faktisk ganske godt, men jeg har endnu ikke oplevet det :tongue:

- de udvider dog hele tiden, så kan jo være det kommer! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke Prøvet krop og kost, så kan ikke udtale mig om forskellene

Man skal ikke betale 1000 kr for demoversionen!!!!!!!

det som demoen ikke kan er at vise dækningsprocenten af den specifikke vare.

der er ingen Trial på demoen, så man har den for altid, på sin Computer, det er ikke et side man besøger.

Fordele ved WinFood® 3.0:

indeholder information om stort set alle fødevarer

kan kombinere forskellige vare, så der kan gives en indholdsbeskrivelse af diverse opskrifter

man kan se energifordelingen, af den specifikke vare

Link to comment
Share on other sites

når du har åbnet programmet, og intastet en fødevare + mål + mængde

skal du højreklikke på produktet, i den fane der åbner sig skal du klikke på

produktdata, og scrolle ned, der skulle gerne stå ihvertfald de vigtigeste vitaminer

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg brugt helsevagten i et stykke tid, så jeg er vant til det, og kan ikke se der er noget Winfood kan helsevagten ikke kan gøre,

morgenmad.gif

Plus der findes online funktionen, men den kræver selvfølgelig en månedlig afgift. TIl gengæld opdateres programmet kontinuerligt.

Link to comment
Share on other sites

dit program se rmeget brugervenligt ud, og prøver det lige i et stykke tid :D

kan umiddelbart ikke se andre forskelle end at der er flere produkter i WinFood® 3.0 (som også opdateres kontinuerligt)

og selvfølgelig er brugergrænsefladen en del anderledes

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hej

Jeg har også brugt winfood på skolen og vil nu downloade det herhjemme, men har mødt et problem, da computeren skriver at programmet ikke er installeret og forkert parameter og da jeg ikke er en ørn til computer håber jeg der er en der kan hjælpe mig. Jeg har windows vista og ved ikke om det skulle have nogen betydning, håber snart at høre fra en, min mail er [email protected]

Vh. Tina :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har også brugt winfood på skolen og vil nu downloade det herhjemme, men har mødt et problem, da computeren skriver at programmet ikke er installeret og forkert parameter og da jeg ikke er en ørn til computer håber jeg der er en der kan hjælpe mig. Jeg har windows vista og ved ikke om det skulle have nogen betydning, håber snart at høre fra en, min mail er [email protected]

Vh. Tina :crazy:

Halvgammel tråd, men nu jeg har svaret alligevel... :smile:

Du skal have en special version for at det vil køre på Vista og den får du ved at sende en mail til kosttabelforlaget. De sender så et link til version 4.0 beta som virker på Vista samt en ny registreringskode.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share