Maveøvelser i luften?


AZAK
 Share

Recommended Posts

har nu trænet mere eller mindre seriøst i 2 år

men har fundet ud af at mine arme, ryg og ben er alt for stærke iforhold til min mave

har set i en Film der hedder European gigolo at man kan lave maveøvelser i luften.

i filmen har han taget en slags bøjle på anklen, som han sætter om en stang

der er fastgjort i loftet (så han hænger med hovedet ned ad)

umiddelbart ser denne øvelse fantastisk ud, fordi han ikke ligger på et hårdt trægulv (som jeg gør)

nogen der ved om denne øvelse virker, og i så fald, hvor man kan anskaffe sig sådan et par bøjler

Link to comment
Share on other sites

Takker, det er fordi der er lidt små med plads på mit værelse

så det er en del lettere at lave det i luften :D

Er dit værelse så småt at du ikke kan ligge på gulvet og lave mavebøjninger? :laugh:

Din mave blir rigeligt stærk af crunshes evt med ekstra vægt bag nakken eller på brystet!

Link to comment
Share on other sites

Er dit værelse så småt at du ikke kan ligge på gulvet og lave mavebøjninger? :laugh:

Din mave blir rigeligt stærk af crunshes evt med ekstra vægt bag nakken eller på brystet!

hvad gir bedst? bag nakken eller på brystet?? personligt sys jeg bag nakken, men kan jo være jeg bare ik gør det rigtigt... !

Link to comment
Share on other sites

hvad gir bedst? bag nakken eller på brystet?? personligt sys jeg bag nakken, men kan jo være jeg bare ik gør det rigtigt... !

Pga vægtens tyngdepunkt er det selvf tungere bag nakken, har dog ikke personligt behov for det, og syns det er akavet bag nakken :smile:

Hvis bare man forår at aktivere mavemusklerner, og ikke bruge hoftebøjerne eller rive sig op med armene etc så kan man godt flænse dunken med alm crunshes imo!

Link to comment
Share on other sites

Er dit værelse så småt at du ikke kan ligge på gulvet og lave mavebøjninger? :laugh:

Din mave blir rigeligt stærk af crunshes evt med ekstra vægt bag nakken eller på brystet!

har et gulvtæppe der dækker halvdelen af værelset, og på det står mit skrivebord og fjernsyn

på den anden halvdel står min seng og mit skab, så kunne teoretisk set godt lave mavebøjninger

men så vil det gå ud over min ryg, fordi jeg skulle ligge halvt på træ og halvt på tæppe.

derudover er jeg ikke altid ligegod til at holde orden på værelset, så er ogs selv lidt skyld i det :D

Link to comment
Share on other sites

Easy ..

Hvis man har udstyret iorden så giver det bedre :tongue:

Ej, må give folk ret.

Spørg dig selv om de sæt støvler er det du virkelig har brug for.

Der findes maaange måder at træne mave på. Crunches er trodsalt ikke den eneste måde man kan opnå sønderrivende smerte på.

Har du råd til at spendere de penge på støvlerne og er det er et reelt behov for dig - så go for it.

Men handler det om at det er lidt sejt med en ny dims så kan pengene bruges meget bedre.

Link to comment
Share on other sites

shut up and do the crunch! :devil:

den undskyldning med at du ikke kan finde plads til at lave maveøvelser er da nok det mest useriøse jeg har hørt! :laugh: lol...

hvorfor ofre 800 kr på nogle ankelstøvler med hank :nonono:

Skulle mene at det er mig der bestemmer om der er plads på mit værelse eller om der ikke er.

Laver også nu Maveøvelser på gulvet, men er ikke sikker på at jeg udføre dem rigtigt.

derfor vil det være lettere at lave dem på en chin up stang.

har prøvet smække mine ben op på chin up stangen, og det føles både som om det giver mere

og som om jeg gjorde det rigtigt.

Prøver at finde et par Gravity boots, hvis man køber dem i udlandet er priserne dog en del anderledes

Link to comment
Share on other sites

Prøver at finde et par Gravity boots, hvis man køber dem i udlandet er priserne dog en del anderledes

Suit ur self :)

Man skal gøre det man selv vil, indenfor rimelighedens grænser.

Du skal lige huske at checke evt fragt/told omkostninger.

Alt over en værdi af 300kr skal fortoldes og derved kommer der xtra udgifter på.

Link to comment
Share on other sites

har jeg godt nok også læst :D

men har af en eller anden grund aldrig fået told lagt oveni

og har købt en del gear hjem fra tyskland ;)

har købt inde på nato's overskudslager, og der kostede det 15 euro at få tilsendt en pakke

men kan få gravity boots til under halv pris, så det kan godt betale sig

Link to comment
Share on other sites

bor du på kollegie? eller hvorfor er det lige du snakker som om dit værelse er det eneste sted i verden? hvis du bor hjemme så lav dem i stuen, køkkenet, ja på toilettet for den sags skyld. verden er et stort nok sted til at man burde kunne finde plads til at lægge sig ned....

Link to comment
Share on other sites

tror ikke man skal betale told hvis det er fra et EU-land... kun hvis værdien er over 3000 eller sådan noget...(?)

ved der er en aside hvor det hele står.

Fik tilsendt en pakke fra min kære broder der bor i Tromsø (nord-Norge). Den havde en markedsværdi á 1300kr og det blev noteret på pakken, med det resultat at told'ermanden blev knotten og forsinkede det hele med 1½-2uger. Indtil de fandt ud af at manden er glaspuster og det altså var til privatbrug og ikke til videresalg.

Så jo, alt over 300kr, også indenfor EU, skal fortoldes.

Sendes det som pakke/udeklareret værdi så løber man risikoen for at blive nuppet i tolden og/eller at værdier for flere 1000kr går tabt. Sandsynlighed for samme kan så diskuteres.

Link to comment
Share on other sites

Fik tilsendt en pakke fra min kære broder der bor i Tromsø (nord-Norge). Den havde en markedsværdi á 1300kr og det blev noteret på pakken, med det resultat at told'ermanden blev knotten og forsinkede det hele med 1½-2uger. Indtil de fandt ud af at manden er glaspuster og det altså var til privatbrug og ikke til videresalg.

Så jo, alt over 300kr, også indenfor EU, skal fortoldes.

Der skal ikke betales told for varer indenfor EU og hvad angår moms, så er det det landets gældende moms der betales. Norge er ikke medlem af EU.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share