Maria's Log


Tigermis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 502
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Velkommen tibage.

Du er ikke den første som har haft bøvl med at indsætte billeder. Jeg lavede engang en guide.

Når du allerede har billederne liggende, kan du spole ind til 1:20. Bemærk dog at de helst skal ligge på computeren som jpeg og alle billeder i et svar må tilsammen max fylde 250K - brug et billedprogram til at gemme som jpeg og vælg en passende komprimering.

MOL er i mellemtiden opdateret så du skal som det første trykke på "Brug fuld editor"

Jeg prøver mig lige frem... Teknik har aldrig været min stærke side :4oops:

Link to comment
Share on other sites

Så var der lige det der med at huske at få skrevet noget ind i loggen.... :4oops:

Lørdag fik den fuld smadder med 1 times meget svedig spinning og bagefter lidt over 1 times styrketræning(2. del af 2-splittet, bryst, triceps og skulder).

Det var en sgu en fed omgang træning!! :weight_lift:

Om aftenen var det meningen at jeg "bare" skulle holde en veninde med selskab imens hendes mand havde firmafest, men det endte selvfølgelig ud i lidt for mange Mokai og lidt for meget rødvin. :4drunk:

Så søndag blev ikke helt så aktiv som forventet...

Har både fået cola, chips, bland selv slik og alkohol i denne weekend, og fy føj da hvor jeg skammer mig... :4pooh:

Meningen med min kost er at der KUN skal være EN 'cheat day' om ugen,men hold nu op hvor har jeg ikke været god til at holde det de sidste 3 weekender.

Når vi når til efterårsferien smutter jeg en tur til KBH for at besøge min skønne veninde Mette :wub: :wub: :wub: :wub:

Her ved jeg allerede nu at vi ender i en bytur, men SÅ er det slut for mit vedkomene derefter. Efter dette er der ca. et år til DM, og jeg kan lige så godt lukke af for alkoholen temmelig hurtigt. Efter uge 42 skal jeg også have lagt mig en fast kostplan, gerne med lidt varierende mad og den ENE cheat day om ugen.

Så kender i en der gør dette og det ikke koster det hvide ude af øjnene, så sig endelig til!

Mht.træning så kører det 2-split rigtig godt for mig. Jeg har fået af vide at jeg skal have lidt mere masse på min bagskulder, triceps og biceps. Mine lår går lidt sammen oppefor oven, og det skal væk, så der er jo ikke andet for end at fortsætte med den gode squat stil, for det er det der hjælper!!

Mine stærke sider er især min mave og bagdel. Rart at få af vide at man også har lidt stærke sider og ikke kun svage.

I aften står den på en god omgang styrke, nemlig første del af 2-splittet, ben, ryg og biceps og så selvfølgelig en god omgang mavetræning. Efter jeg blev opereret har jeg haft svært ved at lave Toes To Bar, hvilket var en øvelse jeg elskede inden og jeg var faktisk helt oppe på 20 stk. Nu er jeg heldigvis kommet i gang igen, men laver knap 8-10 stykker lige nu, men et mål skal der sættes og det må hedde 30 stk. :kickass:

Ha' en dejlige uge folkens.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share