Captain of crush


hej1337
 Share

Recommended Posts

Nogle der har bestilt captain of crush grippers fra Amerika?

De er omtrent dobbelt så billige at bestille fra Amerika end at købe i DK.

Derfor undrede jeg mig over, hvilke ekstra omkostninger der skal regnes oven i ved køb fra Amerika.

Fragtpris? Told?

Nogle der har forstand på dette??

Link to comment
Share on other sites

Nogle der har bestilt captain of crush grippers fra Amerika?

De er omtrent dobbelt så billige at bestille fra Amerika end at købe i DK.

Derfor undrede jeg mig over, hvilke ekstra omkostninger der skal regnes oven i ved køb fra Amerika.

Fragtpris? Told?

Nogle der har forstand på dette??

Jeg har købt fra Ironmind flere gange og prisen alt inkl plejer at ligge på ca 200kr

Link to comment
Share on other sites

okay :-)

Ved du så om fragtprisen forøges, hvis man bestiller flere på én gang...? For hvis ikke- så vil det da helt klart kunne betale sig at købe flere?

Det mener jeg bestemt står på siden. Så hut jeg visker så øges den lidt, men det kan bestemt betale sig, hvis man skal have nogle stykker eller bestiller flere sammen.

Og regn med at der ryger told og moms på. Det gjorde der da jeg bestilte.

Link to comment
Share on other sites

Det mener jeg bestemt står på siden. Så hut jeg visker så øges den lidt, men det kan bestemt betale sig, hvis man skal have nogle stykker eller bestiller flere sammen.

Og regn med at der ryger told og moms på. Det gjorde der da jeg bestilte.

Du er velkommen til at smide et link hvis du ved hvor... :) Jeg har ikke kunne finde det ;S

Skulle du også betale omkring de 100kr. i alt for leveringen?

Link to comment
Share on other sites

Du er velkommen til at smide et link hvis du ved hvor... :) Jeg har ikke kunne finde det ;S

Skulle du også betale omkring de 100kr. i alt for leveringen?

Jeg bestilte Trainer, #1 og #2. Mener det blev små 300kr stykket alt inkl. Dengang var dollarkursen så også en anden end den er i dag. :laugh:

Ironminds online-store er ikke videre samarbejdsvillig, men jeg nåede da lige at kaste to grippere i kurven, trykke "estimate shipping cost" på siden med din indkøbskurv, og den sagde 21 $.

Fik gang i den igen - shippingpriser:

1 stk - 16 $

2 stk - 21 $

3 stk - 29 $

4 stk - 37 $

5 stk - 50 $

Rimelig mystisk prismodel :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte Trainer, #1 og #2. Mener det blev små 300kr stykket alt inkl. Dengang var dollarkursen så også en anden end den er i dag. :laugh:

Ironminds online-store er ikke videre samarbejdsvillig, men jeg nåede da lige at kaste to grippere i kurven, trykke "estimate shipping cost" på siden med din indkøbskurv, og den sagde 21 $.

Fik gang i den igen - shippingpriser:

1 stk - 16 $

2 stk - 21 $

3 stk - 29 $

4 stk - 37 $

5 stk - 50 $

Rimelig mystisk prismodel :blink:

Mange tak for hjælpen :-)

Ved du tilfældigvis også hvilke styrke-grader der ville være bedst, hvis man har trænet normal styrketræning i omrking 3 år, men aldrig decideret grebs-træning?

Det er lidt svært at finde ud af hvilke sværhedsgrad man skal investere i :P

forresten er zip-code ens postnummer i Danmark??

Edited by hej1337
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share