Min log - Slank og i super form!


Suuperwoman
 Share

Recommended Posts

:superman: Stadig godt kørende med selvdisciplinen... men et lille spørgsmål.

Hvem er Ulrikke? :wink: (tilgiv mig hvis det er nævnt eet eller andet sted her på MOl, men jeg er for doven til at lede.... :tongue: )

Det lyder som et godt program, du har gang..måske pånær chokokagen og rundstykket men what the heck.... :4mewantfood:

Vi er btw lige blevet tilbudt chokocrossainter på jobbet (jaja lidt overspringshandlinger på Mol, skal der være plads til :innocent: ), og jeg sagde nej tak... SÅ STÅÅÅÅÅÅÅLT jeg er... :4thumbup:

Rigtig god træning og weekend.

Kh Julie

Link to comment
Share on other sites

:superman: Stadig godt kørende med selvdisciplinen... men et lille spørgsmål.

Hvem er Ulrikke? :wink: (tilgiv mig hvis det er nævnt eet eller andet sted her på MOl, men jeg er for doven til at lede.... :tongue: )

Det lyder som et godt program, du har gang..måske pånær chokokagen og rundstykket men what the heck.... :4mewantfood:

Vi er btw lige blevet tilbudt chokocrossainter på jobbet (jaja lidt overspringshandlinger på Mol, skal der være plads til :innocent: ), og jeg sagde nej tak... SÅ STÅÅÅÅÅÅÅLT jeg er... :4thumbup:

Rigtig god træning og weekend.

Kh Julie

Ohh hvor er du sej!! Jeg har stadig lidt huller i selvdisciplinen :nonono: Min hjerne siger nej, men lige pludselig står jeg alligevel med fingrene i fedtefadet.. Der er liiige lidt dårlige vaner, der skal udryddes der!

Ulrikke er min web-coach. Jeg har bestilt 3 mdr kost og træningsvejledning hos hende, som så lige er startet nu. Hun har også lavet et nyt styrkeprogram til mig og så tror jeg, jeg vil tage et par personlige trænings timer med hende hen af vejen for at pudse teknikken af :smile:

Rigtig god træning og weekend til dig også! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

26.04.08

Morgen: 200g Cheasy Youghurt med 30g Muesli.

Mellem (efter træning): Shake af 35g proteinpulver, 185g frosne jordbær, 1 spsk Udos, vand og sød.

Frokost: 1 protein-pandekage af 50g banan, 20g havregryn, 100g æggehvide, 20g proteinpulver.

I aften står den på fødselsdag. Strategi: Spiser den mad, der nu er, samt drikker vin. Holder mig fra ALT, hvad der hedder snacks før, under og efter.

Træning:

1 times spinning med psyko-Simon :devil:

Edited by Suuperwoman
Link to comment
Share on other sites

Ohh hvor er du sej!! Jeg har stadig lidt huller i selvdisciplinen :nonono: Min hjerne siger nej, men lige pludselig står jeg alligevel med fingrene i fedtefadet.. Der er liiige lidt dårlige vaner, der skal udryddes der!

Bum, Bum, Bum..... Kender alt til huller i selvdisciplinen og at hjernen siger nej, nej nej..... og så vælger min mave og øjne at slukke for fornuft kontakten og jeg får et Blackout vågner op med fingerne begravet nede i slikskålen og med kagekrymler i mundvigerne.. :unhappy:

Problemet er at at det er aldrig de synder værd, når man har fået styrret lysten.. og fortryder det HELE bagefter og tænker, var det det værd...?? - nææ egenlig ikke - FLOT SÅ..!!! :4slap:

GOD vind herfra med sommerdiæten.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bum, Bum, Bum..... Kender alt til huller i selvdisciplinen og at hjernen siger nej, nej nej..... og så vælger min mave og øjne at slukke for fornuft kontakten og jeg får et Blackout vågner op med fingerne begravet nede i slikskålen og med kagekrymler i mundvigerne.. :unhappy:

Problemet er at at det er aldrig de synder værd, når man har fået styrret lysten.. og fortryder det HELE bagefter og tænker, var det det værd...?? - nææ egenlig ikke - FLOT SÅ..!!! :4slap:

GOD vind herfra med sommerdiæten.. :smile:

Du har helt ret, det ER bare ikke det værd. Jeg prøver altid at forestille mig, hvordan jeg vil have det bagefter, inden jeg propper i hovedet.. Men nogle gange kører hjerne og hånd bare på autopilot :unhappy:

Og mange tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

27.04.08

Morgen: 200g youghurt, 30 g muesli.

Mellem: 1 Wasa grovrug med 40g skinke (>2g fedt)

Frokost: 1 protein pandekage + 2 fiskeolie.

Mellem: Smoothie af 165g frosne blåbær, 2 dl skummet, 1 spsk Udos.

Aften: 1,5 peberfrugt fyldt med hakket kylling, tomat, chili og hvidløg.

Træning:

1,5 times styrketræning.

1 times gåtur.

Edited by Suuperwoman
Link to comment
Share on other sites

28.04.2008

Morgen: 100g Cheasy, 100g Fromage Frais, 20g muesli.

Frokost: 40g rugbrød, 50 skinke, 1 æg, Broccoli, rød peber og porrer.

Mellem: 1 banan

Mellem: 1 kop kakao

Aften: Homemade wokmad af kylling, diverse wok grøntsager, kokosmælk og rød karry. 30g risnudler.

Dessert: Smoothie af 150g blåbær, 2 dl skummet, 1 spsk Udos og 1 tsk. kanel.

Træning:

1 times spinning (måske.. Har ondt i skinnebenet, så overvejer at holde hviledag :unhappy: )

Edited by Suuperwoman
Link to comment
Share on other sites

Har besluttet mig for at prøve ikke at skrive min mad ind i en uge eller to.. Har rimelig godt styr på indtaget, skal bare have strammet op ved festlige lejligheder. Hvis det skulle give negativt udslag på vægten, at jeg ikke skriver kosten ind, vil jeg fluks begynde på det igen :bigsmile:

Dagens træning:

1 times spinning (afhængig af hvordan skinnebenet arter sig senere..)

1,5 times fullbody styrketræning

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hmm mit skinneben er ikke blevet bedre, æv. Derfor tager jeg 2 dages (måske 3) træningspause.

Vejedag idag: 79,9 kg, så det er -600g denne uge. Ja, ja det går da den rigtige vej :bigsmile:

Find badedragten frem og kom i svømmehallen :superman:

Det er en god måde at fortsætte selv om skinnebenet driller :sneaky2: Men hvis du er er rigtig sej kunnne du jo også tage en tur i det åbnevand :laugh: Man siger jo alligevel at man skal have is på skinnebenet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Find badedragten frem og kom i svømmehallen :superman:

Det er en god måde at fortsætte selv om skinnebenet driller :sneaky2: Men hvis du er er rigtig sej kunnne du jo også tage en tur i det åbnevand :laugh: Man siger jo alligevel at man skal have is på skinnebenet :laugh:

Hey ja - det var da et godt forslag! Tak :bigsmile: Tror da jeg vil tage en tur i svømmeren.. :superman: Tror lige jeg hopper over det åbne vand.. Selvom jeg er tæt på Amager Strand :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmm mit skinneben er ikke blevet bedre, æv. Derfor tager jeg 2 dages (måske 3) træningspause.

Vejedag idag: 79,9 kg, så det er -600g denne uge. Ja, ja det går da den rigtige vej :bigsmile:

Det ser da godt ud med vægten :4thumbup:

Jeg bruger selv svømmehallen når jeg føler det gør lidt ondt i kroppen og musklerne, efter en tur i vandet og bagefter i sauna så er man næsten "genfødt" syns jeg :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share