HST yeah! :-)


Pingu
 Share

Recommended Posts

Hejsa, jeg skal til at begynde på det der HST... og overvejer at køre følgende program fra excel-arket herpå motion-online:

Squat x2

Hase-curl x1

Knæ-extensioner x1

Læg x1

Rowing x2

Træk til bryst x1

Biceps-curl x1

HåndvægtBænkpres x2

Håndvægtspres skrå x1

Triceps x1

Skulder-laterals x1

Mavebøjninger x1

Rygstrækninger x1

skal trænes 3 gange om uge.

Ville det være helt forkert at sætte 3 ekstra øvelser ind? en til med triceps, en til med skulder, og flying?

Skal der måske noget mere til ens bagskuldre ind i programmet??

når man træner, skal de 15 gentagelser så kunne tages med lethed eller skal man ikke kunne tage en eneste gentagelse til??

Se programmet ellers godt ud?

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

jeg synes dit øvelses sortiment godt kunne være bedre. Hvorfor anvender du feks. ikke military presses istedet for laterals?? Og hvor er dødløft?? Du kunne også smide nogle shrugs ind i programmet.

Du kunne også godt ha skrevet på, hvilken øvelse du bruger til triceps.

Nu har jeg intet læst om HST, da det ikke interesserer mig synderligt, men hvis jeg var dig ville jeg da umiddelbart overveje noget lignende

bænkpress

military presses

dips

squat

dødløft

goodmornings

yates rows

shrugs

hammercurls

siddende lægpress

crunches i maskine

Link to comment
Share on other sites

når man træner, skal de 15 gentagelser så kunne tages med lethed eller skal man ikke kunne tage en eneste gentagelse til??

Det kommer lidt af sig selv, idet du laver max test på alle dine 15 RM, og det antal kg bygger du dig langsomt op til. Dvs. i starten er det ikke så hårdt men sidst på din 14 dages cyklus vil det være hårdt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share