Benpres maskine købes


Tunen
 Share

Recommended Posts

70046.JPG

Er der nogen der har en idé om et center der skal sælge ud af udstyr? Vi skal have skiftet vores uduelige hack-squat maskine ud med en plate-loaded benpres (helst 45 degree) og leder derfor efter en brugt, men intakt maskine evt. fra et nedlukket center.

Selvfølgelig er det oplagt at henvende sig til powerstudio, men jeg ved ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med dem. Jeg har prøvet at sende en PM på bb.dk (verdens bedste forum).

Er der nogen der kan hjælpe?

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

Jeg leder som sagt ikke efter en ny maskine. Det må være muligt at finde noget brugt. Måske man skuller oprette en "købes" annonce på dba...?

Er der virkelig ingen der kender til et center der er ved at lukke? Der burde være masser af små steder der bliver tvunget i knæ af de store steder efterhånden...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hippie-Simon, det er en seriøs tråd. kthxbai.

Jakob>> Har ringet til dem. De melder tilbage med en pris i løbet af dagen. Problemet er umiddelbart at det ligger i Jylland og fragt er freaking dyrt på så tunge ting.

Ok. Med fragtmand tror jeg nu ikke det er så dyrt igen.

Men hvad med den Quantanamo linkede til tidligere? Den pris var jo inkl. moms, så det er da ok billigt. Og sælger var fra nordsjælland...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Men hvad med den Quantanamo linkede til tidligere? Den pris var jo inkl. moms, så det er da ok billigt. Og sælger var fra nordsjælland...

ja, køb den. ikke noget bras fra nordjylland som vi ikke kan besigtige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leder som sagt ikke efter en ny maskine. Det må være muligt at finde noget brugt. Måske man skuller oprette en "købes" annonce på dba...?

Er der virkelig ingen der kender til et center der er ved at lukke? Der burde være masser af små steder der bliver tvunget i knæ af de store steder efterhånden...

Den er da også brugt - den der DBA'er....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share