Spis et æg om dagen - og dø!


Seefor
 Share

Recommended Posts

Hvad angår tofu, så er det som nævnt baseret på soja - og der er langt fra enighed om, hvorvidt det er særligt sundt at indtage.. især for mænd, da soja sænker testosteron-niveauet. Her er fx en artikel om emnet fra t-nation:

Poison protein

Soja protein påvirker kun testosteron, hvis det indtages i ekstremt store mængder...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

1:

En aktiv livsstil kan ikke kompensere for en fejlagtig kost!

(Spørg f.eks. de finske skovarbejdere om det, de fældede træer som sindsyge, levede af æg og døde af åreforkalkning i en ung alder)

2:

Man står sig ved at fjerne blommen fra ægget, stort set alle danskere får i forvejen rigeligt med mættet fedt.

3:

Der er INGEN grund til at kimse af seriøs gennemarbejdet forskning blot fordi resultaterne ikke passer med ens menukort og/eller fastlåste lystreptilattitude.

3:

Ved menneskeligt relevante mængder soya kan man måle mænds test niveau på kryds og tværs, - same difference.

Link to comment
Share on other sites

1:

En aktiv livsstil kan ikke kompensere for en fejlagtig kost!

(Spørg f.eks. de finske skovarbejdere om det, de fældede træer som sindsyge, levede af æg og døde af åreforkalkning i en ung alder)

2:

Man står sig ved at fjerne blommen fra ægget, stort set alle danskere får i forvejen rigeligt med mættet fedt.

3:

Der er INGEN grund til at kimse af seriøs gennemarbejdet forskning blot fordi resultaterne ikke passer med ens menukort og/eller fastlåste lystreptilattitude.

3:

Ved menneskeligt relevante mængder soya kan man måle mænds test niveau på kryds og tværs, - same difference.

3.

Nu er der andre (åbenlyse!) årsager, der bidrager til finske skovarbejders dårligdomme. Ting som alkohol og mangel på variende, sund kost og nok vitaminer springer en i øjnene. /Hvordan kan man forøvrigt spørger dem, hvis de er døde? Hvis man selv er død, får man vel ikke så meget ud af at vide om det var det daglige blødkogte æg til morgenmad, der slog en ihjel)

3.

Man står hvor? Tjek evt. de tidligere indlæg omkring god/dårlig kolesterol.

3.

Spørgsmålet er hvor gennemarbejdet det er, når det er så ensidigt og mangelfuldt.

3.

Har vi ikke haft det før?

(Og så er jeg overrasket over at læse "lystreptil" uden minimum en besked om at det er ivirkeligheden er de hippie-glade socialdemokrater, der vil have os til at spise æg, fordi de forsøger at udrydde høns, som de opfatter som et kapitalistisk propagandasymbol (Høns -> bondegård -> landmænd -> Venstre) Det er SÅ tydeligt!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

1:

En aktiv livsstil kan ikke kompensere for en fejlagtig kost!

(Spørg f.eks. de finske skovarbejdere om det, de fældede træer som sindsyge, levede af æg og døde af åreforkalkning i en ung alder)

2:

Man står sig ved at fjerne blommen fra ægget, stort set alle danskere får i forvejen rigeligt med mættet fedt.

3:

Der er INGEN grund til at kimse af seriøs gennemarbejdet forskning blot fordi resultaterne ikke passer med ens menukort og/eller fastlåste lystreptilattitude.

3:

Ved menneskeligt relevante mængder soya kan man måle mænds test niveau på kryds og tværs, same difference.

Link to comment
Share on other sites

Har lige et lille ægge spørgsmål og i stedet for at oprette en ny tråd om det, kan jeg ligeså godt spørge her. I synes at vide en masse om æg herinde :bigsmile:

Spiser selv gerne mange kogte æg i mine salater for at få lidt protein, gerne blandet med tun og rejer eller kalkunbacon. Piller dog altid blommen fra, da jeg rent faktisk ikke særlig godt kan lide den, og spiser derfor kun hviden. Har altid tænkt at det sikkert var ganske ok, med tanke på fedt og kolesterol i sådan en blomme. Men bliver egentlig i tvivl om hvorvidt der rent faktisk er noget godt i den blomme der gør at jeg måske burde spise den? Eller kan jeg roligt fortsætte med kun at spise hviden og give blommen til dyrene? Ja jeg ved det, stakkels dyr, men de kan nu godt lide den i modsætning til mig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Man står sig ved at fjerne blommen fra ægget, stort set alle danskere får i forvejen rigeligt med mættet fedt.

Ja det kan jeg godt se. Eftersom et æg har HELE 2 gram mættet fedt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share