Prometheus logbog


Fire_of_Prometheus
 Share

Recommended Posts

Faldt lige over det her underlige fænomen med en træningslogbog i et offentligt rum, så tænkte at det kunne jeg da også lige prøve af. Man får jo både mulighed for at holde styr på sin træning, men giver også offentligheden muligheden for et billigt grin i ny og næ :laugh:

Jeg er, en stadigvæk ung herre, af den udmærkede årgang 1986. Jeg har aldrig rigtig dyrket motion. Det tætteste jeg rigtig kommer på at have dyrket en sportsgren, er vel omkring sommeren 2001 hvor jeg i en enkel sæson cyklede en del ryttercykel. Sidan da har stort set alt træning måtte lide for mere interessante ting som fjernsynskiggeri, computerspil og McDonald's besøg.

Det kulminerede i sommeren 2006 hvor jeg fik min studenterhue og derefter skulle besøge hæren, nærmere bestemt Gardehusarregimentets Hesteskadron. Havde aldrig reddet før, interesseret mig for ridesporten eller sågar set en hest i en afstand på mindre end 20 meter. Jeg mente derfor at netop dette sted ville være det mest logiske sted at tage hen. Efter 12 måneders værnepligt var kiloerne nu raslet af mig og jeg var nu nede på 70 kg efter at have vejet 86 kg, og for første gang i mit liv kunne jeg skimte mavemuskler når lyset fald rigtigt :4thumbup:

Kom ud fra hæren i august 2007 og derefter må jeg desværre indrømme at jeg faldt tilbage i den gamle dovne tilværelse. :nonono: Men det skal være slut nu. Jeg har i et par måneder trænet til at løbe halvmarathon, og skal løbe den første af slagsen d. 31. maj 2008 over storebæltsbroen. Derudover var jeg ret fascineret af mine mavemuskler som jeg husker, som jævnbyrdige med spartanernes i filmen "300". :blush: Derfor er jeg så småt også begyndt at gå i motionscenter så jeg måske kan nå at blive strandklar for første gang i mit liv.

På længere sigt vil jeg gerne løbe marathon og måske en Ironman.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share