Start fra bunden


In motion
 Share

Recommended Posts

Jeg poster dette indlæg, siom start på min log.

Som ny bruger og novice indenfor 'kordineret' styrketræning, så har jeg brug for specifik hjælp.

* En praktisk guide til dette forum (Det må være lavet før)

* Gode råd til systematisk, at få sat teori og praksis på plads.

Lidt om mig:

Jeg er 25 år, er lige over 180 cm og vejer 67 cm. Min muskelmasse er langt fra prangende.

Jeg har altid haft en tendens til at begynde træning, når jeg var utilfreds med min krop og stoppe så snart jeg var tilfreds igen. Hvilket jo åbenlyst er en negativ spiral.

Jeg har altid fyldt mig selv med tommekalorier og spædet det op med moderens kødgryder. Hvilket gav en negativ effekt, da jeg flyttede hjemmefra.

Nå, men jeg er her for at handle ikke for at være patetisk. Jeg har besluttet mig for at min krop SKAL være mit tempel - min kilde til energi og velvære. Derfor er jeg nødt til at sætte i de bagvedliggende mekanismer og få en basisviden. Hvis træning er værd at investere min tid i, er det værd at gøre ordentligt og over de næste måneder har jeg faktisk tiden til at sætte mig ind i teorien.

Som de fleste veludvikle foras er motion-online meget uoverskueligt for en ny begynder. Så jeg leder efter 'road maps' til, at opnå viden inden for følgende områder.

* Begynder-guide i kostplaner

* Kostens indvirkning på kroppen (gerne rettet hen mod en fyr på min størrelse, som ønsker at øge muskelvæksten)

* opskrifter til sund mad

* Praktisk træningsguide, så jeg ikke skader musklerne. Træning 3 gange om ugen er muligt.

* Konstruktiv motivationsteori

* Andre nødvendige områder, som jeg ikke p.t. kender til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share