bulk how?


BlaziN
 Share

Recommended Posts

hej alle på mol!

Jeg er begyndt at vægtløfte igen for 1½ måned siden, og synes det ville være dumt at cutte allerede op til sommer, så jeg går og overvejer om jeg bare skal bulke et helt år indtil næste sommer.

mit spørgsmål er så, om man gainer mere muskelmasse ved at bulke et år end at lave det i perioder. det er logisk for mig, at chancen for at gaine muskelmasse er større på et år, men da jeg jo helst ikke vil gaine for meget bf, så er jeg lidt i tvivl.

jeg harovervejet, at være i kalorieoverskud med ca 500gram om ugen, men hvis dette skal foregå i 1 år, ja så vil det blive til 26 kg, og det synes jeg godt nok lyder af meget. har hørt noget om at man maks kan gaine omkring 5 kg muskelmasse, så hvis jeg gjorde dette, ville ca 20 kg være fedt?

umiddelbart, hvis jeg skulle bulke et helt år, ville det måske være mere ideelt at bulke 500gram hver anden uge, så det giver en vægtforøgelse på 13kg. jeg vil jo helst ikke stige for meget i fedtprocent. det skal lige siges, jeg træner 4 gange om ugen.

ville også lige høre hvor meget i øger jeres vægt med hver gang i bulker inden i cutter

på forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share