Hvor cykler i hen?


phallasathene
 Share

Recommended Posts

Jeg glæder mig til at købe en ny cykel - det bliver ikke en racer da jeg netop elsker at ræse rundt på skovstier og deslige og det er en superdeluxe racer lidt for sart til....

Men snakken om hvad der var lange ture og korte ture gjorde mig nysgerrig...hvor cykler i hen? I hvilket terræn og hvorfor....?

Jeg cykler selv med udgangspunkt i København - så det bliver Kongelunden eller Dyrehaven, Eller til Lyngby Sø hvis jeg er lidt frisk Gammel Holte....Men nu har jeg jo heller ikke haft en ordentlig cykel i mange år....

Phallas tour athene

Link to comment
Share on other sites

Jeg var lige et smut fra Kbh til Helsingør, og det gik så godt at jeg fortsatte til Hornbæk, nu jeg alligevel var på de kanter. Og naturligvis retur. Det må vist høre under kategorien længere tur :smile:

God tur dér :cool: Hvor lang tid var du cirkus om det? Hordan har røven eller skulle man sige skambenene eller bare benene det i dag?

Og vil måske foreslå at samle det i én tråd Cykelruter se evt. også i min log. De seneste dage har jeg kørt:

- Hareskovmotorvejen til Farum tilbage ad Fiskebæk vej over Ballerup og Klausdalsbrovej

- Vigerslevvej, Gl.Køgelandevej til Brøndby tilbage af noget stisystem og til Avedøre Havnevej og så over Hvidovre, Rødovre og Mørkhøj til Hareskovmotorvejen.

Især den første var uden særlig mange lyskryds, så man bare kan køre (med mindre man altså punkterer to gange :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Det kunne være fantastisk med en cykelrute samling, hvis der er stemning for det. Jeg ved bare ikke hvordan man laver sådan een jeg er temmelig ny her - :innocent: så jeg har ikke haft så meget tid til at grave rundt på folks log's - så jeg har ikke set hvis nogen har guld gemt der endnu...

Men det lyder som en god tur den til Farum - hvis man altså ser bortset fra punkteringerne :tongue:

Men måske skulle vi stoppe denne tråd og trille videre på Candys - nu hun allerede har startet een- sorry!

bedre tur

phallas athene

Edited by phallasathene
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share