Kør med!


jassens
 Share

Recommended Posts

Har lige - i februar - købt en racer - Focus Cayo. Og sikke det dog går. Før kørte jeg på min gamle 16 kg. letvægts ATB-cykel, så der er godt nok en mærkbar forskel.

Jeg synes selv jeg er kommet meget godt igang på raceren; dog berettiger min hurtighed ikke helt til diverse cykel-klubber, hvor de kører en lille hyggetur på > 60 km. på 2 timer. Hvis jeg skal med der, så skal jeg altså have en hjælpemotor på eller kysse mine lunger farvel :blush:

Det ville dog være dejligt, at kunne køre sammen med et par andre som er i nogenlunde samme form som jeg. Kørte i går 33 km. over Måløv, Ganløse, Værløse med et snit på 23.5 km/t. Det er nok en anelse i overkanten lige nu, hvis jeg skal overleve > 50 km., men det nærmer sig ....

Jeg forestiller mig en ugentlig tur på 30-60 km. Evt. suppleret med en ordentlig langtur et par gang.

Mit udgangspunkt er Skovlunde.

Har du lyst til at vente på mig? Hvis du er i endnu ringere form end jeg, så venter jeg da også gerne på dig :w00t:

Hilsen

J@rgen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share