Indlæg til sko


gotskov
 Share

Recommended Posts

Jeg skal have indlæg til mine sko, da jeg lider af en hælspore. Der er prøvet med Shockwave, binyrebark indsprøjtninger og nu er sidste mulighed indlæg i skoen.

Jeg ville gerne have lavet dem hos Kaisersport, men de har "lukket" for nye kunder grundet langtidssygdom.

Er der nogen der kan anbefale andre i københavn?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal faktisk for første gang ned og ha' lavet indlæg i dag. :smile:

Jeg fandt klinik.dk ved at søge på internettet, det ser ud som om at deres kunder er meget tilfredse.

Jeg håber de lever op til mine forventninger.

Cool, kan jeg få dig til at skrive lidt om din oplevelse i aften? Ikke noget særligt, men f.eks bare om din "fornemmelse" af besøget.

Er der lange ventetider hos dem?

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg været der og jeg må sige at de virkede meget prof.

Jeg havde selv konkluderet at jeg er platfodet på den ene fod, det blev jeg bekræftet i og så fandt jeg også ud af hvorfor jeg har pisse ondt i den anden fod, det var en nedfalden forfod. Så jeg skal altid gå med indlæg, men det er bare rart at blive bekræftet i at der er noget galt.

Jeg kan først sige hvor godt indlæggende virker om et par uger.

Vær opmærksom på at det bliver temmeligt dyrt, jeg troede at det kun ville koste 900kr. men jeg havde ikke regnet den første konsultation med 500kr. jeg ved ikke hvor meget sådan noget koster andre steder?

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg været der og jeg må sige at de virkede meget prof.

Jeg havde selv konkluderet at jeg er platfodet på den ene fod, det blev jeg bekræftet i og så fandt jeg også ud af hvorfor jeg har pisse ondt i den anden fod, det var en nedfalden forfod. Så jeg skal altid gå med indlæg, men det er bare rart at blive bekræftet i at der er noget galt.

Jeg kan først sige hvor godt indlæggende virker om et par uger.

Vær opmærksom på at det bliver temmeligt dyrt, jeg troede at det kun ville koste 900kr. men jeg havde ikke regnet den første konsultation med 500kr. jeg ved ikke hvor meget sådan noget koster andre steder?

Ok, lyder meget godt.

Skal jeg fprstå det sådan, at det kostede 1400, i alt? Hvad med opfølgende tilpasning af sålen? Er der noget af det?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jeg har seriøs hælspore på 8. måned, har forsøgt lidt af hvert, som ikke virker.

Men så fik jeg lavet indlæg hos elsgaard håndskomageri jægersborggade københavn, og nu

ER JEG FAKTISK SMERTEFRI

havde ellers opgivet. Men det vil jeg varmt anbefale.

Til mig lavede han nogle indlæg som dels aflaster hælsporen, og dels tager højde for andre 'særheder' ved min fodstilling.

vh Stig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share