Gladiator Gym


Seb M
 Share

Recommended Posts

Hej, har fundet en post herinde ang. dette center, men den er tilbage fra 2006. Er der nogen der træner der eller kan sige lidt om forholdene dags dato? Er primært interesseret i, hvordan deres frivægts-forhold er... Squat, Dødløft og ordentlige bænke er et must.

Jeg har prøvet at komme ind og se stedet, og tale med nogen der, men det er ikke lykkedes. Stedet ligger tæt på, hvor jeg bor, hvilket er et stort plus.

Mvh Seb M :smile:

Link to comment
Share on other sites

EDIT: Var der ikke et link lige før til http://crossfitcopenhagen.dk/ eller er det mig der ikke kan finde ud af noget mere?

Orginale besked:

Det ser da lidt spændende ud det crossfit halløj.

Nogen der ved om det kun er hold eller om man kan træne selv også?

Man kan sikkert læse det på deres side, men jeg synes den var lidt uoverskuelig, plus jeg sidder på arbejde og burde lave noget :blush:

Så det er lettere at sprøge her

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Gladiator gym er lukket!

Nogen der ved om det kun er hold eller om man kan træne selv også?

Det er primært hold, men tirsdag og torsdag kan man træne på egen hånd 17-18, det samme gør sig gældende lørdag og søndag fra 9-10 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_19012014
Gladiator gym er lukket!

Det er primært hold, men tirsdag og torsdag kan man træne på egen hånd 17-18, det samme gør sig gældende lørdag og søndag fra 9-10 :smile:

Hmm kan det ikke godt blive et problem det primært er hold? På crossfit.com ser man tit at der fx er crossfittotal eler dødløft singles, og det giver vel mest mening at lave alene eller to og to, og ikke i hold?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hmm kan det ikke godt blive et problem det primært er hold? På crossfit.com ser man tit at der fx er crossfittotal eler dødløft singles, og det giver vel mest mening at lave alene eller to og to, og ikke i hold?

20 mennesker i et træningscenter der inden for en time under opsyn og instruktion af en træner hver skal lave f.eks. 5 dødløft singles - hvad er problemet? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_19012014
20 mennesker i et træningscenter der inden for en time under opsyn og instruktion af en træner hver skal lave f.eks. 5 dødløft singles - hvad er problemet? :smile:

At det kræver meget plads og 20 stænger, men lyder jo til I får et super center :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
At det kræver meget plads og 20 stænger, men lyder jo til I får et super center :smile:

Der er masser af plads, og i omegnen af 20 eleiko stænger, og masser af skiver.. it will be GREAT! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share