Carb-Cycle (Interval kostplan)


Palang
 Share

Recommended Posts

Hey MOL

Jeg har lige et spørgsmål til jer. Jeg har helt styr på kosten. Har dog noget nyt jeg godt vil prøve af.

Jeg har lavet en cutteplan. Den fungerer meget fint. Det er jo sommer, og som alle andre, skal jeg jo cutte igennem :) Er gået fra en fedt % på 19 til 10% Og min masse er stabil og holder rigtig godt. Vejer 80 kg. og har en med den aktvitetsniveau jeg har en ligevægtsindtag på næsten 2400 Kcal/dagligt. Har så lagt mig 500 Kcal under de 2400 Kcal for at cutte.

Jeg får 1900 Kcal/dagligt. Og har cuttet stille og roligt, DOG MEGET effektivt ned. Men nu vil jeg godt prøve at lave 3 forskellige kostprogrammer med 3 forskellig daglige indtag. Ville hører hvordan det er smartest at lave sådan 3.

Det skal stadig være til Cut da jeg skal ha cuttet helt ned. Dog på en måde så det ikke går udover min masse.

Skulle jeg måske lave en med 1600 Kcal, en med 1750 Kcal og en med 1900 Kcal og skifte mellem dem hverdag? Eller vil I mene det vil være oplagt at køre 2 dage med 1700 Kcal også et enkelt med 1900 Kcal?

Det er første gang jeg har tænkt mig at stille min kostplan op således. Derfor vil jeg være taknemlig for alle de guldkorn i kan komme med Smil Er der specielle ting man skal tage med i ens overvejelser? Nogle grundlæggende/fastlagte regler, som man bygger sin kostplan op omkring, når man vil bygge det op således???

Jeg takker på forhånd

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share