Bodybuildings Next Frontier


JespeR S
 Share

Recommended Posts

Godmorgen MOL :smile:

Jeg er lige startet på Bodybuildings Next Frontier af Chad Waterbury (http://www.t-nation.com/article/bodybuilding/bodybuildings_next_frontier&cr=bodybuilding).

Jeg ville gerne høre om der var nogle der havde prøvet programmet + deres erfaringer med det?

Jeg er 180 høj og vejer 64 kg morgenvægt, så besluttet mig at bulke under programmet.

Efter at have taget afsked med mine abs, har jeg lagt et indtag på 3000kcal,

men jeg er i tivl om hvad jeg skal ligge det på i sidste fase af programmet (2 træninger om dagen, 4 gange om ugen :4mewantfood:

)

På forhånd tak :blush:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen MOL :smile:

Jeg er lige startet på Bodybuildings Next Frontier af Chad Waterbury (http://www.t-nation.com/article/bodybuilding/bodybuildings_next_frontier&cr=bodybuilding).

Jeg ville gerne høre om der var nogle der havde prøvet programmet + deres erfaringer med det?

Jeg er 180 høj og vejer 64 kg morgenvægt, så besluttet mig at bulke under programmet.

Efter at have taget afsked med mine abs, har jeg lagt et indtag på 3000kcal,

men jeg er i tivl om hvad jeg skal ligge det på i sidste fase af programmet (2 træninger om dagen, 4 gange om ugen :4mewantfood:

)

På forhånd tak :blush:

Jeg var på diæt da jeg kørte programmet, hvilket i øvrigt fungerer fint, synes der var fin fremgang under forløbet.

mht, den sidste fase af programmet, synes jeg du skal prøve dig lidt frem, det afhænger lidt af hvor meget du gainer på de 3000 kcal. hvis du ikke tager på eller tager på langsomt i de første faser af programmet, kan du jo skrue kcal indtaget lidt op, hvis du gainer for hurtigt, så den anden vej

men med 180cm og 64kg, kan der vist godt tåle at komme lidt kød på

held og lykke

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share