Bronzecirkel og the benchmark girls fra crossfit


Guest Slettet_19012014
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_19012014

Bronzecirkel, sølvcirkel, guldcirkel og fx the benchmark girls fra crossfit er alle træning hvor det glæder om at gøre et ”arbejde” så hurtig som muligt. Denne træning kan mikses sammen på 1000 forskellige måder, men af og til er det altid dejligt at kunne sammenligne sin tid med andre, så findes der lignende træning andre steder end ved militærets cirkler og crossfit?

Link to comment
Share on other sites

Bronzecirkel, sølvcirkel, guldcirkel og fx the benchmark girls fra crossfit er alle træning hvor det glæder om at gøre et ”arbejde” så hurtig som muligt. Denne træning kan mikses sammen på 1000 forskellige måder, men af og til er det altid dejligt at kunne sammenligne sin tid med andre, så findes der lignende træning andre steder end ved militærets cirkler og crossfit?

Forstår måske ikke helt dit sprøgsmål, men nede i Crossfit Copenhagen konkurrerer vi med hinanden hver dag. Vi har et board hvor alle dagens tider står så man kan hele tiden måle sig!

Klaus:-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_19012014
Forstår måske ikke helt dit sprøgsmål, men nede i Crossfit Copenhagen konkurrerer vi med hinanden hver dag. Vi har et board hvor alle dagens tider står så man kan hele tiden måle sig!

Klaus:-)

Jeg søger standards WODs hvor man laver et given arbejde på tid.

Og ja Crossfit Copenhagen er helt klart fedt, men desværre bor jeg ikke i kbh

Link to comment
Share on other sites

Jeg søger standards WODs hvor man laver et given arbejde på tid.

Og ja Crossfit Copenhagen er helt klart fedt, men desværre bor jeg ikke i kbh

Du kan jo enten lave de samme som vi laver i Crossfit Copenhagen og så tjekke tiderne om aftenen eller på crossfit.com skriver alle jo deres tider. Der er tit over 500 comments til WOD!!

:-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share