Imput til træning(sprogram)


Demostenes
 Share

Recommended Posts

Hey All

Jeg er ny her i forummet og håber det er det rigtige subforum jeg poster i :-)

Jeg går til Karate to gange ugentligt og bueskydning to gange ugentligt, Tirsdag og Torsdag lige efter hinanden.

Jeg har længe haft brug for noget konditionstræning og nu forholder det sig så heldigt at jeg har kunnet overtage en kondicykel fra min veninde. Det bliver ikke noget problem med at få den brugt, den står foran min computer/tv som jeg jo trods alt bruger et par timer om dagen. Faktisk sidder jeg ved cyklen og skriver nu, så det er bare fedt.

DA QUESTION:

Men men men, hvor meget skal jeg træne, kan jeg træne hver dag - man kan jo sige at jeg er i en relativ god form fra karaten, men det er jo ikke specielt konditionstræning vi har så ofte der, det er mere træning af stamina mv. Vi får sjældent pulsen meget højt op, men vi kører i et ret højt niveau i lang tid.

Pt. sidder jeg og småsveder oppe på ca 11 km efter 25 min Hvis det kan give nogen ide om min kondtion, men jeg er vidst også snart færdig for i dag GG Jeg spørger naturligvis primært for at overholde hvis jeg skal holde hviledage til at starte med for at undgå skader...

Håber på nogle gode indputs fra jer :-)

Mvh

Christian, Århus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share