DRs Tour Manager 08


Melisen
 Share

Recommended Posts

Boooom, dagens runde i ligaen, og så er jeg tilbage i kampen! :devil:

Kan vist ikke rigtigt sige det samme, runden gik igang mens jeg sad og opdaterede, hvilket vil sige at jeg stiller med et rent sprinterhold :crazy: Så må jeg bare se om jeg kan redde lidt af æren, og se om mit hold med: Trofimov, Lang, Cancellara, Millar, Monfort, Astarloza, Valverde, Feillu og Clement ville have gjort en forskel.

Link to comment
Share on other sites

Der er da godt nok blevet handlet - både i ligaen og blandt toppen. :laugh:

Det giver dog lidt gnidninger, når MaxP erobrer computeren og der er spioner på spil. :cool: Tror måske mit net går ned i aften, så han ikke kan nå at opdatere sig hold. I spil gælder alle kneb jo :innocent:

Kan vist ikke rigtigt sige det samme, runden gik igang mens jeg sad og opdaterede, hvilket vil sige at jeg stiller med et rent sprinterhold :crazy: Så må jeg bare se om jeg kan redde lidt af æren, og se om mit hold med: Trofimov, Lang, Cancellara, Millar, Monfort, Astarloza, Valverde, Feillu og Clement ville have gjort en forskel.

Hehe, det lyder pænt surt - du må holde dig bedre opdateret med, hvornår etapen starter/handlen lukker. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sådan! :king: :bike: :bike: :bike:

Team Blodbank siger tak for spillet og tak til CarbonCopy v/MaxPower for at give mig kamp til stregen :4boxing: :devil: - det blev godt nok tæt til sidst :w00t:

Og to tommelfingre op til Ni Nye Narkomaner - der blev godt nok rykket nogle placeringer i den sidste uge af spillet og en sikker bronzemedalje i årets MOL Tour Liga :clap::smile:

Link to comment
Share on other sites

Sådan! :king: :bike: :bike: :bike:

Team Blodbank siger tak for spillet og tak til CarbonCopy v/MaxPower for at give mig kamp til stregen :4boxing: :devil: - det blev godt nok tæt til sidst :w00t:

Og to tommelfingre op til Ni Nye Narkomaner - der blev godt nok rykket nogle placeringer i den sidste uge af spillet og en sikker bronzemedalje i årets MOL Tour Liga :clap::smile:

Ja for dælen da - troede ellers jeg havde dig hen imod slutningen, men satte bare et ringe sprinterhold på sidste etape. Nitten. :laugh:

Det gjorde det uden tvivl lidt mere spændende at følge med i touren, når man er involveret på den måde - og så helt gratis (hvis man ser bort fra tidsforbruget :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Sådan! :king: :bike: :bike: :bike:

Team Blodbank siger tak for spillet og tak til CarbonCopy v/MaxPower for at give mig kamp til stregen :4boxing: :devil: - det blev godt nok tæt til sidst :w00t:

Og to tommelfingre op til Ni Nye Narkomaner - der blev godt nok rykket nogle placeringer i den sidste uge af spillet og en sikker bronzemedalje i årets MOL Tour Liga :clap::smile:

Takker! Og tak for spillet :4thumbup:

Jeg håbede ellers at kunne fange jer, men I lavede desværre ikke mange fodfejl :nonono::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share