Hvor meget vægt flytter i per. træning?


pain
 Share

Recommended Posts

Nå, i slutningen af eksamensperioden, så skal man jo lave overspringshandlinger, og have lidt inspiration til en somemr med træning, så ville høre hvor mange kilo i flytter i løbet af en given træningsperiode. Både en almindelige, og så også det vildeste i har været med til.

I kan byde ind på:

Alm. Dagligt:

I-WANT-THE-PAIN Træningssæsion:

Og jeg starter selv:

Alm. dagligt: 5-8 k (3 dag træning om ugen)

Det hårdeste i loggen: omkring 15 k: En dag med det der gale German Volume træning, bænk og squat med noget opvarmningsøvelser. Det gjorde ondt dagen efter :)

Link to comment
Share on other sites

Det tungeste jeg har kørt er lidt over 35.000 kg. tre gange om ugen. Nu ligger jeg på 20.000 til 25.000 kg. alt efter hvor jeg træner (og dermed hvilke øvelser jeg laver).

Men det har jo kun mindre relevans. Hvis du træner med maskiner kan vi jo slet ikke sammenligne, da vindinger og taljer skal tages med i beregningen. På nogen maskiner kører jeg f.eks. det dobbelte af hvad jeg gør på andre maskiner, selvom det er samme øvelse.

Link to comment
Share on other sites

Det betyder selvfølgelig også noget hvor langt du flytter det.

Eks : fra gulv over hovedet, fra hang til skuldre osv.

Hvis du bare lægger den vægt du har haft på maskinen/vægtene sammen, er det lidt mere tvetydigt. :dry:

Edited by lecheff
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share