Benpres på Østerbro?


kinasko
 Share

Recommended Posts

Hejsa :)

Jeg leder efter billigt "lowbudget" træningssted hvor de har en benpres maskine. Er ikke så vild med squat da jeg har lidt rygproblemer, men vil gerne ha lidt mere træning til benern(team easy-on :D) end kun løbetræning.

Det optimale ville være et sted hvor man kan betale pr. gang/købe klippekort, da jeg kun vil komme 1 gang om ugen ca.

Er heller ikke et krav at det skal være på østerbro.

Well nogen der kender et sted? :)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :)

Jeg leder efter billigt "lowbudget" træningssted hvor de har en benpres maskine. Er ikke så vild med squat da jeg har lidt rygproblemer, men vil gerne ha lidt mere træning til benern(team easy-on :D) end kun løbetræning.

Det optimale ville være et sted hvor man kan betale pr. gang/købe klippekort, da jeg kun vil komme 1 gang om ugen ca.

Er heller ikke et krav at det skal være på østerbro.

Well nogen der kender et sted? :)

Hej!

Kender flere steder med benpres, men ikke med klippekort desværre.

Der ligger flere Fitness World centre på Lyngbyvej (Østerbro og Gentofte), FW åbner på Århusgade til Oktober (Østerbro). Hvor ville du ellers kunne træne henne? I Fitness World kan du træne til 199 kr pr. mdr og der er centre i hele Kbh.

/Mel1981

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hey!

Tak for svar.. tjekkede de første par dage men der skete intet så regnede ikke med at der ville kommet noget.

Ja, det bliver måske svært at finde noget med klippekort. Jeg har trænet i Fitness world før og den afdeling jeg var i havde de ikke benpress.

Men kan være jeg skal tjeck op på om det har ændret sig.

Og tak for links til youtube. Ser fine ud de øvelser!

Hygge:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share