Full-body-program


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Jeg træner full-body.. mandag, onsdag, fredag.. mål er muskelmasse. Jeg kunne godt tænke mig at I lige kiggede på mit program og gav jeres ris/ros/ideer - og besvarer mine spørgsmål.

Opvarmning (er opvarmning meget nødvendig?)

Biceps-curl (håndvægte)

Bænkpres

Shrugs

Lateral raises

Leg-extensions

Chin-ups (med vægt)

Dips (med vægt)

Ben-pres

Mavebøjninger (hvad jeg nu finder på - ikke den store prioritet for mig)

(Og nu kommer beskrivelsen af tre øvelser, da jeg ikke kan huske navnet på dem - bær over med mig :) )

"Træstammeløft" - der hvor du bøjer dig over en stang fra siden af den og løfter den tunge side op imod dit bryst.

"Plæneklipperen" - der hvor du placerer dit ben på en bænk fra siden, læner dig vandret over den imens du med din modsatte arm (fra benet placeret på skamlen) løfter en håndvægt op til dit bryst.

"siddende flyers" - der hvor du sidder i en maskine og placerer dine arme til hver sin side på "puder" og derved forsøger at bevæge disse puder foran dit bryst.

Det er min trænings-cyklus. Og lad det være sagt med det samme: Jeg hader squat ;) - så helst ikke det. Og bend-over-rows og dødsløft er heller ikke min kop te, da jeg har problemer med teknikken og let får ondt i min ryg af disse øvelser.

Er der noget jeg kan erstatte med andre øvelser? Nogle ting jeg ikke behøver i mit program(er lidt presset med min tid..) ?

MVH

-Nicky Cruz

Edited by Nicky Cruz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share