At tabe sig på sidebenene?


Mikkel.
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen. Er ny på forummet :)

Jeg står med et problem.. Da jeg var mindre (op til ca. 7. klasse) var jeg meget overvægtig. Meget! Jeg har dog tabt mig overalt, og er i takt med dette vokset i vejret, så jeg nu er af normal kropsbygning. Vejer mellem 90 og 95, meget svingende, og jeg er 190 cm høj.

Problemet er, at der er ét sted, som jeg ikke har kunnet tabe mig. Det er på sidebenene. Har stadig nogle irriterende "kærlighedshåndtag" eller hvad man skal kalde dem. Min mave er flad og den er jeg tilfreds med, men det er jeg bestemt ikke med mine sideben.

Hvordan kan jeg tabe mig specielt der? Nogen råd til træning?

På forhånd mange tak.

Mikkel :)

Link to comment
Share on other sites

Det kan du ikke.

Du skal tabe dig overall, det er eneste mulighed. Du kan ikke gøre det med træning.

Problemet er bare, at da jeg havde sukkersyge og tabte mig 8 kg på et måned, så skete der stadig ikke det store med mine sideben. De blev ved med at være der - godt nok lidt mindre. Men de var der stadig.

Der må da være øvelser der træner det område? :/

Link to comment
Share on other sites

Problemet er bare, at da jeg havde sukkersyge og tabte mig 8 kg på et måned, så skete der stadig ikke det store med mine sideben. De blev ved med at være der - godt nok lidt mindre. Men de var der stadig.

Der må da være øvelser der træner det område? :/

Fedt kan ikke punktforbrændes i en grad hvor det er praktisk muligt at gøre en forskel. Du kan altså ikke træne fedt af. Du kan kun spise fedt af(eller mangel på samme).

Du er bare uheldig genetisk :/

Link to comment
Share on other sites

Fedt kan ikke punktforbrændes i en grad hvor det er praktisk muligt at gøre en forskel. Du kan altså ikke træne fedt af. Du kan kun spise fedt af(eller mangel på samme).

Du er bare uheldig genetisk :/

Og man kan heller ikke stramme op ved at træne musklen? Lyder underligt..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share