Vandaerobic


Lush
 Share

Recommended Posts

Vandaerobic - hvor godt er det hvis man gerne vil tabe sig lidt?

Ja er det ligeså godt som f.eks. cykling?

Vil gerne smide 5-10 kg, og leder efter en motionsform jeg synes er sjov..

Skal du tabe dig, så ligger midlet ikke i motionsformen, men i en overall kost-omlægning. Og med kostomlægning mener jeg ikke at du skal droppe sukker og spise dig mæt i riskager, samt drikke 25 liter vand om dagen og prædike om, at pasta er lavet af djævlen.

;)

Link to comment
Share on other sites

Skal du tabe dig, så ligger midlet ikke i motionsformen, men i en overall kost-omlægning. Og med kostomlægning mener jeg ikke at du skal droppe sukker og spise dig mæt i riskager, samt drikke 25 liter vand om dagen og prædike om, at pasta er lavet af djævlen.

Slet ikke uenig med Dysp, men motion er nu engang en vigtig ingrediens når det kommer til sundhed (sandsynligvis den vigtigste), og derfor er motion godt, også når der skal smides fedt. Hvis du synes at vandaerobic er sjovt, synes jeg du skal kaste dig på hovedet ud i det. Vandaerobic giver en fin muskeludholdenhedstræning og får også pulsen rimelig godt op. Til gengæld skal du ikke bære på din egen vægt og vandaerobics styrker derfor ikke dine knogler i samme grad som sport, hvor du skal bære hele din kropsvægt. Til gengæld betyder det også at skadesrisikoen er minimal.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest Slettet bruger

Jeg synes det goe ved vandairobic er at man kan ligge som rejekællinger og snakke.

Hvis man svømmer sammen er man nødt til at holde det samme tempo så man må finde en på samme niveau og samme goe ben på dagen.

Man kan knokle eller slappe af ganske som man individuelt har lyst til.

Man kan skiftevis køre mindre intenst mens man siger noget og mere intenst når man lytter til den anden

Så går tiden med madopskrifter computerproblemer kærestesorger og alt muligt

Jeg kan i øvrigt anbefale generelt at træne lidt mindre intenst og så til gengæld rigtig lang tid.

Jeg selv er efterhånden oppe på flere timer om dagen

Her bliver det sociale aspekt endnu vigtigere

Og så har jeg lige set en vandtæt mp3 afspiller til 700kr på internettet

Jeg ved ikke ikke om jeg må reklamere med firmaet, men ellers find det selv på nettet.

I min svømmehal er der kun musik til vandairobic om torsdagen fra 19:30 til 20 og musikken er for gamle ....

Det ska være noget ordenlig musik og så man kan høre det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share