Vægttab + opbygning af muskler (hjælp)


JOE COOL
 Share

Recommended Posts

Hey!!

Nu har jeg kigget lidt rundt her på siden og fundet ud af, at det er noget kanon god og seriøs feedback man får her på sitet.

Så tænkte jeg, at jeg også ville høre om lidt hjælp, råd og vejledning.

Nå, men her er min historie.

Jeg er 18 år, 1,89 høj og vejer 93 Kg. Jeg har altid været spinkel men det stoppede brat da jeg i 10. Klasse stoppede med at dyrke fodbold, røg lidt for meget på druk og sad for meget sammen med kæresten foran TV'et med chips, slik og cola. Nu har jeg for godt 2 uger siden fundet ud af at NU må det være nok. Jeg skal af med fedtet og istedet ha' lavet det om til en perfekt skåret krop. For at gøre det har jeg for det første brugt mange timer på at læse mig frem til metoder, hvorvidt man kunne tabe sig samt tage på i muskler. For det andet er jeg begyndt og løbe. Så nu spørger jeg jer!! Jeg har brug for nogle råd og meget gerne et program jeg kan følge, for at blive som jeg nævnte ovenstående.  Håber I kan hjælpe.

Med venlig hilsen

JOE COOL

Link to comment
Share on other sites

Som du vil kunne læse mange steder i dette forum, er der ingen af os, der kan lave det perfekte program til lige netop dig.

Læs indlæggene i "Den perfekte træningsuge" og prøv dig frem. Prøv i øvrigt at sætte dig lidt ind i basal fysiologi. Så vil du kunne regne ud, hvilke øvelser, der rammer hvilke muskler o.lign. Jeg kan kun anbefale, at du får en erfaren person til at lære dig de forskellige øvelser og principper.

Klø på, så du snart kan vinke farvel til sofamusklerne. :)

Mvh.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Ok tak for hjælpen.

Men jeg lå, så sent som i går og trænede ude i haven for første gang og efter træning kom jeg i tanke om, at der var da vist noget med, at efter endt træning skulle man ha' protein pilver/dirk. Det er der da noget om mener jeg. Hvis der er nogen der har nogle råd om det, evt. mærke og hvor jeg kan købe det vill det være perfekt.

Så håber jeg, at jeg snart får smidt sofamusklerne (som det så pænt blev kaldt, af en hvis Hr.)  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share