Hjælp til at sammensætte øvelser ?


Nikolaj Wølck
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har nu erkendt at jeg nok er blevet for stor. Og det kan jeg jo have nok så mange undskyldninger for. Humlen er at jeg gerne vil gøre noget ved det.

Kost er i forbedring, og jeg kan snart begynde og cykle på arbejde.

Det eneste sted jeg faktisk er utilfreds er min mave og bryst. Arme og ben er helt normale :-) Hvis man kan sige det.

Jeg har en chaiselong, liggeunderlig og 2 håndvægte til rådighed.

Er der nogle der kan komme med nogle gode øvelser jeg som jeg kan lave ?

Jeg er klar over der ikke findes nogen mirakel kur, så jeg ville blive glad hvis jeg kunne lave nogle øvelser 10 - 20 min hver dag, som ville hjælpe. Udover den cyklen osv.

Håber på lidt gode råd.

Mvh

Nikolaj

Link to comment
Share on other sites

Hej Nikolaj.

Først og fremmest thumbs up for erkendelsen og lysten til at gøre noget effektivt ved det :smile:

Jeg er desværre nok den forkerte til at give dig gode råd omkring træningen, da jeg ikke har den store viden på dét område, især set i forhold til mange af de andre herinde. Jeg kender da nogle gode styrketræningsøvelser for mave- og brystregionen, men sådan som jeg læser dit indlæg, så ønsker du at tabe dig på ovennævnte områder? Altså reducere dine fedtdepoter? Og i så fald er det jo nok nærmere noget cardio du skal have gang i og ikke styrketræning. Dvs. en god lang gåtur i raskt tempo eller løb, en tur på cyklen, en crosstrainer eller lign. Og det er mig bekendt ikke muligt at "isolere" og træne udelukkende et bestemt punkt på kroppen på denne måde. Altså må du bare igang og vedblive at holde fast i en god rutine, indtil du også kan se resultater på de ønskede områder.

Nogle herinde må rette mig hvis jeg tager grueligt fejl ang. ovenstående :wink:

Alle gode ønsker herfra...

~ Charvell

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share